Noen spørsmål ang canal + og kjøp av ny reciver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen spørsmål ang canal + og kjøp av ny reciver

Hei. Jeg har pr i dag ikke hd tuner. Og har ett gammelt uparet kort. Jeg ønsker meg en pvr dekoder. Jeg har parabol.

Kan jeg feks kjøpe meg en vu+ duo. Sette inn mitt nåværende canal+ kort og være ready to go. Eller må jeg først kjøpe en hd reciver av canal digital og få nytt kort? Hvis jeg må det, da blir det kortet sikkert parrret. Vil dette hindre meg i å gå over til vu+ senere, pga parringen?

Hvis man ønsker å se på en kanal og ta opp en annen. Må man da ha vu+duo. Eller holder med solo. Jeg skal kun ha canlal +

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mange alternative tunere du kan bruke, skal du ta opp en kanal og se på en annen må det være en med to tunere, som VU Duo+ Jeg har den selv og jeg er kjempefornøyd, og den er jo mye billigere enn Dreambox (DM8000 HD).

Kortet dit vil fungere, men om det er sperret for HD-kanalene vet jeg ikke. Er det det må du nok kjøpe en Canal Digitaltuner for å få det åpnet.

Jeg kjøpte en brukt Canal Digital HD-tuner til noen hundrelapper, det var greit for Canal Digital, de parret kortet til den (men jeg sa ikke jeg skulle bruke kortet i en annen tuner).

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magaplask
    Hei. Jeg har pr i dag ikke hd tuner. Og har ett gammelt uparet kort. Jeg ønsker meg en pvr dekoder. Jeg har parabol.

Kan jeg feks kjøpe meg en vu+ duo. Sette inn mitt nåværende canal+ kort og være ready to go. Eller må jeg først kjøpe en hd reciver av canal digital og få nytt kort? Hvis jeg må det, da blir det kortet sikkert parrret. Vil dette hindre meg i å gå over til vu+ senere, pga parringen?

Hvis man ønsker å se på en kanal og ta opp en annen. Må man da ha vu+duo. Eller holder med solo. Jeg skal kun ha canlal +
    Du kan sjekke kortet i den tuneren du har om det oppdaterer seg på
    HD-kanalene dersom du har familepakken eller mere.Du går inn i menyen
    på abonnementstatus for og sjekke om kortet er oppdatert På HD-kanalene.
    Mener at alle kort blir oppdatert nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Når jeg sjekket abb status så stod det nå værtfall en dato under hd kanalene så da må vel kortet mitt funke vil jeg tro.

Da gjennstår bare valg av reciver. Er det noen av linux boxene som har en xbc plugin? Slik att man kan bruke reciveren slik man i dag bruker pc for å spille av filmer, med fanart osv? (filmer liggger på egen pc)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •