Parabol for Astra 2D 28.2E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Parabol for Astra 2D 28.2E

Jeg bor på sørlandet og har tidligere fått inn Astra 2D på 28.2E under gunstige forhold om sommeren på en eldre Nokia parabol på 70x80 cm.

Da jeg prøvde igjen i helgen fikk jeg ikke inn noen av kanalene på 2D, men alle andre på samme posisjon.

Ifølge dette dekningskartet ligger jeg i grenseland for å greie meg med en parabol på 90 cm:
    ASTRA 2D - SES ASTRA

Noen som har forslag til hva slags og hvor stor parabol jeg trenger for å kunne ta inn 2D med litt margin for regn osv.?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jpterj
    Jeg bor på sørlandet og har tidligere fått inn Astra 2D på 28.2E under gunstige forhold om sommeren på en eldre Nokia parabol på 70x80 cm.

Da jeg prøvde igjen i helgen fikk jeg ikke inn noen av kanalene på 2D, men alle andre på samme posisjon.

Ifølge dette dekningskartet ligger jeg i grenseland for å greie meg med en parabol på 90 cm:
    ASTRA 2D - SES ASTRA

Noen som har forslag til hva slags og hvor stor parabol jeg trenger for å kunne ta inn 2D med litt margin for regn osv.?
    Jeg får in alle på astra 2d på tromøya utenfor arendal på en 120 cm. Har ikke hatt stabile forhold på mindre disker jeg har prøvd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •