Diginor 7700 Hd-s2 Pvr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Diginor 7700 Hd-s2 Pvr

Ny billig HD tuner - DIGINOR 7700 HD-S2 PVR
    noen som vet noe om den , finnes en modell til, med flere kanalplasser og 2 Ci om du trenger - men jeg trenger en enkel tuner til bruk for mest åpne kanaler på 28 øst og 19 og 13 øst da må jo den gjøre susen ? i tillegg hadde den mange tilleggsfunksjoner .

digiNOR HD

den selges her i norge :Satelittunere - Satelittservice tilbyr bla. HDTV, DVD, hjemmekino, parabol, data for 1295,- !!!

Finner ikke ut så mye om den men vet at det svenske firmaet som importerer denne har tydeligvis lang erfaring med dreambox o. l.
    sjekk her hos broderfolket:DigiNor 8800 - Minhembio forum)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Same shit difeent face.
    Både DigiNor og Miraclebox er samme shiten, har testet dem og kan si at dem Produseres av Fortis i Korea. Både den ene og den andre har samme shitty software i bun, så det hjelper ikke hva dem setter som navn.

Noen brukker ALI chipset og noen bruker ST7101

mvh

bobi

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha lest litt rundt på diverse forum I Norge og utlandet ser det ut til
    at SPIDERBOX 9000 HD må være det beste valget for meg til å se 13,19og 28 øst...
    men dere som har hatt den boxen ett års tid - kan dere fremdeles se " GAVE-pakka" som dere fikk med i ett år ??? hvordan fungerer det opplegget med de kanalene- må det betales for den tilleggspakka etter et år ?
    er dere fremdeles like fornøyd med tuneren - ser det er noen her på forumet som har denne.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan jeg like godt svare deg igjen
    Jeg har den boksen og bruker den hverdag med CD og Via kort , boksen i seg selv fungerer meget fint og er kjempe stabilt.

Jeg kjøpte en boks fra UK og en boks fra x-sat.no , x-sat selger boksen uten gave pakke, da jeg hørte med dem om Gave pakke så sa selgeren at dem den ikke hadde hørt noen om Gave eller hva det er og dem selger boksen kun som den er. Så fort jeg fikk boksen i huset så flashet jeg den med en annen software, en tredje parts software laget av Boxer26 eller hva den nå heter, etter jeg flashet med den fikk jeg inn Service+ aka Gave og jeg har ikke betalt noen annen en kun det som boksen kostet, så jeg vet ikke helt det med betaling av gave

Jeg er kjempe fornøyd med boksen jeg, den gjør jobben fint, er det noen jeg bør nevne er det at man bør gå inn på en bestemt frekvens for å oppdatere EPG, ellers fungerer det meste greit. Denne boksen brukes hverdag av min kone og barn da dem synes det er leteste boksen å ha med å gjøre, selv bruker jeg linux bokser som VU+ og Clarcke-tech

mvh

bobi

Sitat Opprinnelig postet av hulabaloo
    Etter å ha lest litt rundt på diverse forum I Norge og utlandet ser det ut til
    at SPIDERBOX 9000 HD må være det beste valget for meg til å se 13,19og 28 øst...
    men dere som har hatt den boxen ett års tid - kan dere fremdeles se " GAVE-pakka" som dere fikk med i ett år ??? hvordan fungerer det opplegget med de kanalene- må det betales for den tilleggspakka etter et år ?
    er dere fremdeles like fornøyd med tuneren - ser det er noen her på forumet som har denne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •