Erfaringer med Clarke Tech ET-9000 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har installert vifte i min ET 9000 og hører "0" støy fra den t.o.m når mottakeren er i standbye og TV,n er av. Kan ikke se noe negativt i å bruke vifte, spesielt når mottakerens strømforsyning utvikler en del varme.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bra og sunt diskusjon denne her.
    Kaster meg på denne jeg også, DMM er meget bra, de kan og har egenskap på hvordan man driver butikk, DMM er liksom Apple , de leverer produkter som fungerer mens alle andre venter at DMM skal komme med ideer.

Nå er jeg ikke noen som støtter DMM og det er pga de er noen idioter og hører sjeldent på hva en med litt kunnskap har å si, se på DM 7020 , den har enda en del Bugs etter så mange år, men da sier jeg har du valgt linux boks så må du regne med det.

CT er en bra firma dem også, og de ser ut som dem er på vei til å ta litt av markedets andelen til både DMM og til VU+ , dette er bra for oss slutt brukere da vi får velge og vrake av bokser , og til den prisen boksene selges på her til lands er det helt latterlig og helt OK å bytte boks ofte.

Jeg liker DMM kun pga alt den utvikling dem har kommet med til markedet. Dem bruker sinne egene resurser og har ellers hjulpet mange Coders til å lære par ting underveis, de skal ha all honor at de fokuserer på Software so mye som på Hardware, selv om at HW svikter litt til tider.
    DMM ER SIN EGEN ENEMY og det er kun pga priser, hadde dem kjørt noen OK og akseptable priser så hadde de fleste kjøpt DMM

Back on topic, jeg hadde valgt CTET9000 for min bruk, da denne virker som får også bra med støtte fra flere hold, den har bra med HW og er den raskeste boksen på markedet som har Enigma2 , dette er kun min mening. Som vi ser så har CT involvert mange gode teams nå i det siste , og nå som SIF team er på banen så er det flere som kommer helt sikkert, men supporten er der fra alle de store aktørene i bransjen

Ingen tvil at CT er en boks som har kommet for å bli, så løp og kjøp om du trenger en boks :-)

mvh

bobi

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •