Viasat endelig med Svensk TV 3 i HD og Dolby Digital (2.0)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Viasat endelig med Svensk TV 3 i HD og Dolby Digital (2.0)

Da er det bare å vente på neste gang de sender NCIS og NCIS LA og the Mentalist....for min del...:-)

NCIS er tilbake 150311 :-)

Og FORMEL 1 kommer også i HD !! :-)

Nå også 3+(DD 2.0) og Viasat Motor i HD (DD 5.1)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er jo flott.men noen som vet når alle kanalene kommer i hd og dolby digital?
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Da er det bare å vente på neste gang de sender NCIS og NCIS LA og the Mentalist....for min del...:-)

Og like mange, og lange reklameavbrudd som før vil jeg tro... TV3 og Viasat kanalene er taper kanaler.... Takke meg til Canal+ med HBO i HD :-D

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Wind
    Og like mange, og lange reklameavbrudd som før vil jeg tro... TV3 og Viasat kanalene er taper kanaler.... Takke meg til Canal+ med HBO i HD :-D
    Du tror vel ikke jeg ser på "mine" serier live? Såklart de blir sett på i opptak, og da kan man spole forbi reklamene....og VIASAT sine HD PVR bokser spiller ringer rundt CD sin HD PVR når det gjelder spoling og generell brukervennlighet..:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du tror vel ikke jeg ser på "mine" serier live? Såklart de blir sett på i opptak, og da kan man spole forbi reklamene....og VIASAT sine HD PVR bokser spiller ringer rundt CD sin HD PVR når det gjelder spoling og generell brukervennlighet..:-)
    He he, nei godt vi har spolemulighet. Så lenge det varer. Ikke optimistisk på den fronten. En dag _må_vi se reklamen.

Godt vi har NRK.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk for tipset. Har somregel vært ett fett hvilken tv3 jeg har sett på, men ikke nå lenger
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle bare ønske det kom en løsning på å se Viasat HD uten original mottaker...

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Stream
    Skulle bare ønske det kom en løsning på å se Viasat HD uten original mottaker...
    Det tror jeg du bare kan glemme....Viasat var i så mange år utsatt for piratkort at når de byttet til en ny platform så gikk de for samme system som SKY TV bruker....
    Og det har jo funket....og du får jo den nyeste HD PVR til 990 kroner om dagen...og det er nok den eneste milugheten til å se Viasat i HD....
    Dreambox eller ikke Dreambox....

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Update 100311: Tv3+ er nå i HD og Dolby Digital 2.0 og Viasat Motor i HD og
    med Dolby Digital 5.1 :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tror jeg du bare kan glemme....Viasat var i så mange år utsatt for piratkort at når de byttet til en ny platform så gikk de for samme system som SKY TV bruker....
    Og det har jo funket....og du får jo den nyeste HD PVR til 990 kroner om dagen...og det er nok den eneste milugheten til å se Viasat i HD....
    Dreambox eller ikke Dreambox....
    Joda, jeg har HD-mottakeren til Viasat, men den er godt pakket vekk.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Stream
    Joda, jeg har HD-mottakeren til Viasat, men den er godt pakket vekk.
    Ja, da har du jo ikke noe å klage over....:roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, det finnes muligheter for å se viasat HD med dreambox, men det er ikke lett å få til.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •