Tunerfrustrasjoner!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tunerfrustrasjoner!

Har hatt DM8000 i nesten 2 år. Har aldri vært noen Dreamboxfan, men har vært veldig fornøyd med denne. Men halve moroa er å prøve nytt utstyr. Prøvde først en VU Duo +. Så ingen fordeler med den kontra DM8000. Verst av alt på den var plassering av taster jeg bruker på fjernkontrollen. De var mye bedre plassert på DM8000. Solgte den med tap etter kort tid. Kjøpte så en Vantage VT1-HD. Den var i mine øyne en katastrofe. Brukte angrefristen på den hos XSAT. Kjøpte nå en CT ET9000 fra XSAT, og den er for meg ubrukelig med de problemene den har med SR 30000-kanalene. Om jeg bruker angreretten på denne og, er det XSAT som taper penger. Jeg er en sær mann, og jeg syns det er galt at XSAT skal lide for dette... Derfor vil jeg ikke bruke angreretten nå. Så så lyst på denne at jeg solgte DM8000, og det treger jeg på nå!
    Men hvorfor i h**** kan det ikke snart dukke opp en perfekt mottaker???

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det å finne en tuner som har det du leter etter.(ALT) er nesten en umulig oppgave.

Uansett hva man går for, vil et være noe man ikke er helt fornøyd med... Det med fjernkontrollen til vu+, der er jeg enig. Men får å løse den, så kjøpte jeg meg en logitech. Og probleme var løst.

Så, det vil altid være noe man finner, som gjør at man ikke blir helt fornøyd. Men, et valg må man til slutt ta.
    Som tuner, er bilde og stabilitet + brukervendlighet alfaomega. Da er valge enkelt?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av djheaven
    Det å finne en tuner som har det du leter etter.(ALT) er nesten en umulig oppgave.

Uansett hva man går for, vil et være noe man ikke er helt fornøyd med... Det med fjernkontrollen til vu+, der er jeg enig. Men får å løse den, så kjøpte jeg meg en logitech. Og probleme var løst.

Så, det vil altid være noe man finner, som gjør at man ikke blir helt fornøyd. Men, et valg må man til slutt ta.
    Som tuner, er bilde og stabilitet + brukervendlighet alfaomega. Da er valge enkelt?
    Jeg har hatt (og har) flere Logitec'er, men de er like ubrukelige de for meg siden talltastene er nederst. Vurdere å kjøpe en 1100 er det vel den heter.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Jeg har hatt (og har) flere Logitec'er, men de er like ubrukelige de for meg siden talltastene er nederst. Vurdere å kjøpe en 1100 er det vel den heter.
    Ikke for å være frekk, men om en fjernkontroll er ubrukelig for at den har talltastene nederst, så tror jeg nok det er deg det er noe galt med

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roadrune
    Ikke for å være frekk, men om en fjernkontroll er ubrukelig for at den har talltastene nederst, så tror jeg nok det er deg det er noe galt med
    Jeg ser VELDIG mye på tekst-tv, og da er det utrolig ubehagelig å betjene en fjernkontroll det talltastene er nederst!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Jeg ser VELDIG mye på tekst-tv, og da er det utrolig ubehagelig å betjene en fjernkontroll det talltastene er nederst!
    Er nok individuelt det, jeg foretrekker nederst, og det gjør sannsynligvis de fleste av oss, siden Logitech har valgt det oppsettet...

Jeg tror forresten Denon har noen programerbare fj. kontroller, har du sett på de?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roadrune
    Er nok individuelt det, jeg foretrekker nederst, og det gjør sannsynligvis de fleste av oss, siden Logitech har valgt det oppsettet...

Jeg tror forresten Denon har noen programerbare fj. kontroller, har du sett på de?
    Når man holder fjernkontrollen i en hånd er det mye bedre balanse i den når tallene ikke sitter nederst. Nå er det ikke alle som sitter 12 - 20 timer i døgnet med tv/pc heller da, så individuelt hva man har behov for.
    Dessuten er ikke en universal like lettvin å bruke som original som regel.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig med nordic45. Fjernkontrollen til vu+, er ikke noe spes go. Dårlig form på den.
    Men, som sagt, det er da min mening da..

Synes ikke fjernkotrollen til logitech one er så galen...
    Men når man er inn på det med fjernkotroll, synes jeg ikke at det er noen som slår DB7000 sin kontroll. Ligger veldig godt i hånden..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av djheaven
    Er enig med nordic45. Fjernkontrollen til vu+, er ikke noe spes go. Dårlig form på den.
    Men, som sagt, det er da min mening da..

Synes ikke fjernkotrollen til logitech one er så galen...
    Men når man er inn på det med fjernkotroll, synes jeg ikke at det er noen som slår DB7000 sin kontroll. Ligger veldig godt i hånden..
    Veldig fornøyd med DM8000 sin fjernkontroll og. Skulle ønske DM8000 kom i en oppgradert versjon...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare så det er nevnt, så har jeg ikke engang prøvd VU sin fjernkontroll, for jeg bruker Logitech Harmony one og trivs med det.

Men har du prøvd en DB kontroll på f.eks VU? Den er jo noe i grenseland av en DM8000 klone, så det kan jo godt være den funker?
    Hvis det BARE var den du var misfornøyd med, altså...

Edit: jeg prøvde, og det fungerer ikke...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •