Canal Dig tuner ut, Viasat inn

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Dig tuner ut, Viasat inn

Har endelig fått ut fingeren og kvittet meg med møkkatuneren fra Canal Digital, den med PVR-250 gb. Dette må være den største kalkunen til CD siden de startet opp sendingene. Nå sitter jeg her med en Pace TDS865NV med en HD på 320 GB. Borte er irritasjonen på lang oppstart, viftebråk, dårlig fjernkontroll, frysing av bildet og mye mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Har endelig fått ut fingeren og kvittet meg med møkkatuneren fra Canal Digital, den med PVR-250 gb. Dette må være den største kalkunen til CD siden de startet opp sendingene. Nå sitter jeg her med en Pace TDS865NV med en HD på 320 GB. Borte er irritasjonen på lang oppstart, viftebråk, dårlig fjernkontroll, frysing av bildet og mye mer.
    Har hatt Viasat like lenge som CD og skulle gjerne kastet ut CD. Men jeg må ha spansk fotball og det får jeg ikke på Viasat. Eneste alternativet for meg er Altibox når de om noen år har bygget ut her jeg bor.

Noen som vet hvorfor Canal+ kanaler ikke sendes på Viasat? Hvem av partene er det som ikke vil? Slik jeg har skjønt det er det TV4 gruppen som eier Canal+, og Telenor som eier CD. Det kan jo ikke da være kobling mellom CD og Canal+ som gjør dette? Det måtte jo ha vært en kjempedeal for Viasat og kunne sende Canal+ sendinger. De hadde jo automatisk fått nærmest monopol på parabolmarkeded.

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rogo
    Noen som vet hvorfor Canal+ kanaler ikke sendes på Viasat? Hvem av partene er det som ikke vil? Slik jeg har skjønt det er det TV4 gruppen som eier Canal+, og Telenor som eier CD. Det kan jo ikke da være kobling mellom CD og Canal+ som gjør dette?
    Telenor eier 35% av Canal+ (C More Entertainment AB).
    (TV4-Gruppen och Telenor stÀrker Canal+ genom samÀgande - tv4.se)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •