vu+duo bildekvalitet - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

vu duo bildekvalitet

etter og ha hatt min vuduo noen mnd! og testet litt så må jeg si at brukervenligheten, og stabiliteten er helt enstående, ennå ikke hatt noen feilmeldinger! og bildekvaliteten har blitt meget god etterhvert, personlig syndes jeg vti har litt mer knærs i bildet som ingen annen har? deretter pli! siste til blackhole syndes jeg virker litt blass, utgangspunktet skal de være ganske like, men på begge mina tv,r syndes jeg forskjellen er hvert og rapportere? litt viktig legg altid inn orginal så deretter din favoritt......test selv......

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @regors5
    Som du nevner så skal alle ha lik kvalitet på bildet i utgangspunktet. Dette er på grunn av at alle image bruker de samme driverene de for fra Vu, og disse går det ikke å tweake pga de ikke er åpen source.

Men tror at flere team leverer image med forskjellige instillinger på f.eks A/V settings og Video enhangcement setup. Vet at Pli hadde forskjellig settings tidligere enn BH, mulig nå også.

Regner med at du bruker Vti nå, om du bruker standard setting på A/V settings og Video enhangcement setup kunne du da postet instillingene på disse?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei du kjører standard oppsett, ingen forandring. vti har det beste bilde og det er ganske merkbart, vet at det er mange som irreterer seg på at det er pink (rød) undertekster på vti! og derfor ikke bruker den?, men det lar seg lett fikse,,

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •