PVR til CD, hva burde jeg velge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PVR til CD, hva burde jeg velge?

Jeg har i dag en standard HD-boks (HD 106-S) fra CD. Siden jeg har lyst til å bytte denne ut med en PVR har jeg tittet litt rundt. Med alt det negative jeg har lest om CD sin HD PVR ønsker jeg å unngå denne. Har tittet litt på IPbox 99HD, men er usikker på hva jeg burde velge.

Har pr. i dag kun èn ledning fra parabolen, men tenkte å kjøpe en boks som det er mulig å sette inn en ekstra tuner i, for å være forberedt i tilfelle jeg skulle finne på å klatre opp på taket og legge opp en ekstra ledning. Vil, om mulig, ha en boks som fungerer uten å måtte installere ny fw o.l. Dersom jeg må gjøre dette uansett er det ikke noe stort problem, er oppegående på den tekniske fronten, bare ikke med satelittbokser. Det må i så fall være mulig å gjøre dette fra en Mac, da jeg ikke har noen Windows-maskiner i huset.

Som sagt tittet jeg på en IPbox 99HD. Synes prisen på denne virket grei, så også at det var tilbud på denne for tiden hos x-sat.no. Dersom jeg skal ha noe til maks 3000,-, er den boksen grei eller burde jeg se på noe annet?

Takker på forhånd for alle tips og råd!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anyone?

Ser man får IPbox 99HD til 2550,- nå. Noen som kan svare på om dette er en boks å satse på?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vist du vil gå for en Enigma2 basert boks, som ipbox99 er, vil jeg heller anbefalle deg en vu+solo..

Men, verken Ipbox99 eller vu+solo, kan ha flere tunere i seg. Da blir det såfall via usb.. Men, det blir en kostnad, som du heller kan legge i en twintuner

Vist du går for en twintuner, anbefaller jeg vu+duo. Det er så enkelt som, at det er ingen over, ingen under. Den tunere er overlegen. Og har to tunere i seg, mulighet til alt du vil ha i en tuner.. Og ikke minst, prisen er ikke så gal, ca 3500 og oppover..

Vist du vil ha en enkel tuner. Men stabil og bra. Vu+solo uten tvil.
    Vil du ha twintuner. Som trengs for å se på annet en det du tar opp. Så er valge enkel. Vu+duo..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •