Clarke-Tech ET9000 Enigma 2 Twin Tuner - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 23 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 455
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

you tube på et9000

jeg har installert you tube plug og VLC ,men det virker ikke kan noen sette opp en guide for dummies

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Scam v.3.59

jeg har lest at scam 3.59 kan åpne svt1.2.3 og dr 1.2
    hvilken fil skal brukes?
    hvor skal filen legges?
    Guide for dummies

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    CT 9000 er jo mye bedre på utseende også syns jeg enn Vu+ Duo, og etter alt jeg har lest er den nok også bedre enn Vu+ Duo, så det blir nok CT9000 HD på meg...lurte litt på den nye DM7020 HD, men prisen på den blir vel 2-3000 mer enn CT9000 HD, så da er nok CT9000 HD klart beste kjøpet? Og hvis vi sier det blir max 3500,- med frakt fra Sverige, så er jo det en veldig god pris
    Ja, det høres veldig billig ut, men i realiteten har du 2 alternativ :
    Reise til Sverige, kjøpe den til 3550 SEK og smugle den i Norge, det er dessidert billigst ( hvis du skal prøve å få svensk MVA ved grensa, blir du bedt "pent" å henvende deg først til den norske Toll stasjon og svare med norsk MVA før du får fratrekk på svensk MVA) . Dette er lønnsomt , hvis du har en kort kjøretur til butikken i Sverige.Med dagens bensin priser du skal ikke kjøre veldig langt før differansen i prisen blir spist opp.
    Kalkyllen å handle i utlandet kontra lokalt ( mao import ) er blitt diskutert her før. Faktura verdi + Frakt+Fortollingsgebyr (245 kr.) danner grunnlaget for MVA beregning) , som regel sparer du opp til 150-200 kr. i forhold til norske priser. Men da må du krysse fingrene at mottakeren skal fungere feifri i mange år fremover i tid. Hvis hardvaren defekterer, må du fylle ut utførsel deklarasjon, legge ved opprinnelig faktura for kjøpt vare i utlandet og dekke kostnadene for frakt til svenske butikken. Da blir plutselig 200 kr. oppspart beløp til garantert minst 200 kr. i minus :???:
    Og ikke minst at en del svenske nettbutikker kommer og går like fort som de 4 åretssesonger ( hvor er Neptunsat i Sverige nå , hvor så mange norske kunder handlet Dreambox fra 2004 til 2006 pga lave priser og hvem fikser disse tunere nå i Sverige ? )
    Jeg vet ikke hvor viktig er TV titt for deg, men hvis en av mine mottakere går i stykker er det Stoooooooor krise hjemme og da skal det ta maks 2 dager før samme mottaker er operativ igjen !
    Jeg er heldig, bor ca. 85 km fra en av Linux paradisene i Norge, hvor mottakeren min blir ombyttet samme dag jeg dykker opp :-D , så for min del er flere import besparelser ikke aktuellt .

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magne999
    jeg har lest at scam 3.59 kan åpne svt1.2.3 og dr 1.2
    hvilken fil skal brukes?
    hvor skal filen legges?
    Guide for dummies
    Hei,
    Å skrive en slik giude er akkurat det samme som å rope i offentlighet at man driver med pirat virksomhet Det skal virkelig overaske meg om du får presentert en slik guide her på forumet.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magne999
    jeg har installert you tube plug og VLC ,men det virker ikke kan noen sette opp en guide for dummies
    Installer "mytube player " , start plugin, når du får beskjed "MyTube sugestionslist Screen" , trykk "rødt" for lukk , da får du beskjed " Really quit My Tube Player" , velg alternativ 3 ( No, but switch to video entries" ) , her skal du få noen forslag , hvis du vil velge blant litt mer detaljert, velg "grønt" for "standard Feeds " .

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor stor intern 3.5 sata harddisk støtter denne, støtter den opptil 3TB?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne er samme som XTREND ET9000? Er de identiske? Er forskjellen på XTREND ET5000 kun at denne ikke har twin tuner? Om disse er identiske, vurderer jeg i så fall å kjøpe Xtrend ET 5000 istedet for Clarke-Tech ET9000, da denne er billigere, og jeg egentlig ikke trenger dobbel tuner.
    Leser et sted at Xtrend ET9000 kan gjøre blindscan, noe Clarke-Tech ET9000 ikke kan? Hva er blindscan? Burde jeg kjøpe Xtrend ET9000, den skal visstnok være identisk med Clarke-Tech, og prisen er omtrent den samme?
    Xtrend ET 9000 XTREND ET9000 Twin Linux PVR HDTV - NOK*3,360*.- : X-SAT.NO LTD, X-SAT.NO LTD The Nordic-Sat Xperience

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny Clarke Tech ET 9000 driveroppdatering - 23.04.2010

-Xvid
    -Improved media playback
    -Radio playback fix
    -pip fix
    -Video enhancement settings

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne er samme som XTREND ET9000? Er de identiske? Er forskjellen på XTREND ET5000 kun at denne ikke har twin tuner? Om disse er identiske, vurderer jeg i så fall å kjøpe Xtrend ET 5000 istedet for Clarke-Tech ET9000, da denne er billigere, og jeg egentlig ikke trenger dobbel tuner.
    Leser et sted at Xtrend ET9000 kan gjøre blindscan, noe Clarke-Tech ET9000 ikke kan? Hva er blindscan? Burde jeg kjøpe Xtrend ET9000, den skal visstnok være identisk med Clarke-Tech, og prisen er omtrent den samme?
    Xtrend ET 9000 XTREND ET9000 Twin Linux PVR HDTV - NOK*3,360*.- : X-SAT.NO LTD, X-SAT.NO LTD The Nordic-Sat Xperience
    ET 5000 har mindre intern minne enn ET 9000 .
    Den har ikke display, CI modul porter og du kan ikke bygge inn harddisk ( du kan benytte ekstren USB eller eSATA harddisk)

Newcomer EX-Force sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har købt mig en CT9000

Kører med nyeste PLI Image.

Vil gerne køre med mit Via*** (gul pil ) samt mit CD kort

Hvad gør jeg ?

Har læst at Oscam skulle virke men hvordan ?

Hygge

EX-Force

:roll: :roll: :roll: :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ut som det er Xtrend som har rettighetene til både CT ET 9000 og Xtrend 9000 / 5000. prosessoren ser jo helt likt ut ifra det jeg leser på x-sat.no , samt at hvis man går inn på ET sin side så ser man enda mer info der. ser ut som XT 9500 er på vei også hvis vi går utifra infoen som er på ET sin sider :-)

mvh

bobi

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bobi
    Det ser ut som det er Xtrend som har rettighetene til både CT ET 9000 og Xtrend 9000 / 5000. prosessoren ser jo helt likt ut ifra det jeg leser på x-sat.no , samt at hvis man går inn på ET sin side så ser man enda mer info der. ser ut som XT 9500 er på vei også hvis vi går utifra infoen som er på ET sin sider :-)

mvh

bobi
    Hva er XT9500...?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor finner du infom Om XT9500, hvor er ET sine sider?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

mvh

bobi
    Hei bobi,
    Det er hverken Xtrend som eier rettighetene til Clarke Tech ET 9000/ 500 og omvendt , Clarke Tech eier ikke noe rettigheter ovenfor Xtrend merket.
    Produsenten bak begge merker er kopereanske " I+"
    Clarke Tech og Xtrend har fått hver sin produkt , respektivt i Tyskland og Nederland. Det skal ikke overaske meg at samme modeller kommer til å bli distribuert i andre land under ett annet navn, samme som DGS sine produkter, som er solgt under forskjellige navn i Europa og Russland.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    håper du har rett Digitech, skal ikke påstå noen annen jeg men har info om det og har sett dokumentasjon på hvem som har rettighetene :-)
    XT har etter det jeg har sett rettighetene mens CT holder på å ødelegge det markede for dem etter det jeg har forstått :-)
    Kjener både W og A fra de rspektive firmaene, og hvis du leser også på CT sin egen form så ser du faktisk hva jeg mener :-) ASK GORAN :-)

samme det det er ikke mitt problem hvem som eier, for å si det mildt jeg bryr meg litte om det

ET 9500 kommer ikke nå guter , ikke om nesten på slutten av dette året eller neste år , så da er det ikke none vits å diskutere det mer, dessuten er dette her en annen tråd, skal vi diskutere Xtrend sine merker da får vi åpne en ny tråd om det :-)

mvh

bobi

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    glemte å legge til link til Xtrend / ET sine sider
    som dere ser så er Xtrend som har retighetene her , ved en liten avansert søk så finer man mer en det som man trenger

Index of /download

mvh

bobi

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

glemte å legge til link til Xtrend / ET sine sider
    som dere ser så er Xtrend som har retighetene her , ved en liten avansert søk så finer man mer en det som man trenger

Index of /download

mvh

bobi
    Siden du refererer til CT forumet , legger link til samme diskusjon der:
    ClarkeTech Support

Det er korrekt, begge modeller har samme H/W plattform og det er overhodet ikke rart, begge produseres i samme fabrikk i Korea. Det bør faktisk Goran ( aka Gorski) vite
    Det blir ingen krig mellom begge merker, tvert imot Xtrend kan bare nytte alt som er utviklet for Clarke Tech og omvendt .

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er Clarke-Tech ET9000 bestilt. Gleder meg til å teste den når den kommer

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=bobi]glemte å legge til link til Xtrend / ET sine sider

Index of /download
    [QUOTE=bobi]

Hvis du velger "Parent Directory " på linken du refererer til og studerer nøye bildene på både ET 9000 og Et 5000, skal du sikkert merke at du ikke finner hverken Clarke Tech Logo eller Xtrend logo , det er nemlig slik mottakeren ser ut i Korea.

Hvis du er i stand å bestille 40" kontainer og er villig å tegne avtale med " I+" om en slik leveranse 1 gang i kvartalet , kan du få lov å sette din LOGO-brand på¨samme modeller, f.eks. " BobiSat" :-D
    Koreanerne er ikke lojale mot noen som helst , det er ikke tilfeldig at jeg bukte DGS som eksempel

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er Clarke-Tech ET9000 bestilt. Gleder meg til å teste den når den kommer
    Det er fantastisk mottaker !
    Min anbefaling til deg er å montere vifte med en gang du får den.
    Mottakeren er nemlig ganske varm :cry:

Side 11 av 23 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •