Digital kabeltv-dekoder - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Active vette sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette er sakset fra "pdf'en" til Force 320c. Betyr dette at denne dekoderen får DVI/HDMI?
    Nei.

http://www.force.tv/media/3_series_uk.pdf

Newcomer LemonDog sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TEK
    Er ikke dette akkurat samme problemstilling?

http://www.avforum.no/forum/viewtopic.php?t=10982

Såvidt jeg kom fram til er det en mengde forskjellige tunere du kan benytte.

TEK
    Den tråden handler om digital tuner for parabol. Denne handler om digital tuner for kabel-TV. :wink:

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Jeg leste i et av de siste nr. av Lyd&Bilde at tyske REEL også kommer med en dekoder som skal konkurrere med Dreamboks. Finner dog ingen info på den.
    Info fins her: http://www.reel-multimedia.com/

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for link.
    Ser forøvrig at det har puttet inn en DVD spiller, noe jeg egentlig ikke liker så veldig godt. Ellers ser det ut til å kunne bli en direkte konkurrent til Dreambox.

Der integrierte DVD-Player gibt DVDs und CDs in Top-Qualität wieder, auch DivX 5 und die neuen hochauflösenden WMV-HD-DVDs.
    Interessant. Hadde bare WMV-HD formatet vært bra.. :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Digital kabel-TV dekoder

Jeg har kjøpt en Nokia 260-C fra Tyskland, som har innebygd harddisk og Conax støtte. Det meste fungerer greit men det er en del funskjoner som mangler, f.eks. planlegging av opptak fra EPG. Men bildet blir iallfall bra, og jeg får digital lyd via SPDIF.

Jeg måtte endre modulasjonsraten for at den skulle finne kanalene, noen nevnte at en kunne prøvde å ringe å si at en hadde en annen dekoder... det gjorde jeg, og jeg fikk hjelp til nettopp dette med modulasjonsraten uten noen kommentarer. Derimot de på salg sier at de kun støtter sin egen dekoder som du MÅ leie. Akkurat det klagde jeg inn for bl.a. forbrukerombudet. Kanskje det er derfor jeg fikk et brev nå i januar med endret prising... nå må en betale en fast avgift for digital kabel-tv. Håper en da kan levere inn igjen den elendige dekoderen og iallfall slippe leie... men det har jeg ikke sjekket enda.

Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke tilgang til TVN og svensk tv... mener det fungerte den første måneden når alle kanalene var tilgjengelige på kortet mitt, men er ikke helt sikker... noen som har en ide?

mvh

Jon Erik

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •