Canal Digital fra parabol- TV med DVB-S og PVR ready

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Høvåg
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital fra parabol- TV med DVB-S og PVR ready

Hei!

Jeg lurer på å kjøpe tv med dvb-s og som er pvr ready (f.eks Samsung sine 3d tv'er).

Er den innebygde tuneren bra ift eksterne tunere som f.eks CanalDigital sine? Noen som har noen erfaringer her?

Fungerer pvr med f.eks. en usb disk/minnepinne også (og for CanalDigital fra satelitt)? Er det begrensninger her? TV 'en har vel bare en tuner? Kan ikke se på tv samtidig som en tar opp programmer?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gynter
    Hei!

Jeg lurer på å kjøpe tv med dvb-s og som er pvr ready (f.eks Samsung sine 3d tv'er).

Er den innebygde tuneren bra ift eksterne tunere som f.eks CanalDigital sine? Noen som har noen erfaringer her?

Fungerer pvr med f.eks. en usb disk/minnepinne også (og for CanalDigital fra satelitt)? Er det begrensninger her? TV 'en har vel bare en tuner? Kan ikke se på tv samtidig som en tar opp programmer?
    Tuneren er bra men det er bare 1 (mulig 9 serien har 2), så kan ikke ta opp å se en annen kanal.
    Tv-en må ha en usb disk eller minnepinne for å bli PVR, jeg har 1 Tb og det fungerer fint.
    Opptakene blir kryptert og fungerer bare på den ene tv-en.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •