Satelittunere kombi med bakkenett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Satelittunere kombi med bakkenett

Hei.

Ser at det er ein del satelittunnere der ute som har både satelitt og bakkenett innebygd som for eks. vantage 7100. Er det då berre å kjøpe ein cam for riks-tv og sette i ein åpen cam plass, eller er det ein eigen kortplass for bakkenettet?
    Det er jo sånn at desse tunerene ikkje er godkjent av riks-tv. Hvordan fungerer det då?

Mvh,

Roger

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du går for Vantage, så må du være sikker på at det er TS-modellen du kjøper; 7100TS eller 8000TS. Jeg hadde en Vantage 7100TS med RiksTV-CAM, og det fungerte helt fint. Problemet ditt vil kanskje være å få kjøpt CAM og kort. De skal i utgangspunktet bare selges hvis du har en TV som er godkjent. Jeg tok en "hvit løgn", og sa at jeg hadde et av de Sony TV'ene som er godkjent for RiksTV. Da var det ikke noe problem å få kjøpt CAM og kort. RiksTV-kortet vil bli pairet mot CAM'en.
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at Hyro også leverer en ny motaker som takler både RiskTV og satellitt i et boks. en her på forumet har testet Hyro 9500 og 9900 tror jeg. Jeg hade Hyro 9000 TS og med RiksTv Cam funka som ei kule, hadde aldri noen problem da, nå har jeg ikke lenge Risk pakken men vet at den fungerer i andre bokser en kun RiksTV sine bokser.

Mvh

bobi

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •