Er det RiksTV sitt signal eg tar inn?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er det RiksTV sitt signal eg tar inn?

Hei, eg flytta nyleg på hybel og det heng 3-4 parabol-antenner på huset eg bur i. Der går to antennekablar inn i leiligheta mi, og på eine kabelen er der festa på ein slik:
    Når eg koplar han til TVen får eg inn ei mengde kanalar. Problemet er at eg ikkje veit kven sitt signal eg tar inn. Oversikt over kanalane:
    NRK1 HD, NRK2 og NRK3 som eg får bilde på. Dei resterande får eg ikkje bilde på: TV2 sine kanalar(ink. Sport og PL), TVNorge, TV3, Viasat 4, FEM, Discovery, TLC Norge, 3 Disney kanalar, National G, Animal P, Eurosport (kunn 1), STV1 og 2, BBC World News, The Voice, Canal + First, Hits og Fotball, frikanalen, Visjon Norge og ei mengde radiokanalar frå NRK.

Nokon som klarar å lese om det er RiksTV sitt signal eg tar inn, utifrå kanalane eg har lista opp? Eg får altså bilde på NRK sine kanalar, noko som stemmer overeins med det som står på nettsida til RiksTV. Det er ikkje Canal Digital sitt signal, trur eg. Eg har prøvd med ein mottakar frå CD, men eg fekk ikkje inn signal mot Thor(eller nokon av dei andre satelittane eg kunne velje mellom). Så dersom vi bruker elemineringsmetoden, kan eg utelukke Canal Digital og Viasat (sidan eg får søkt inn Canal+?). Då står vi igjen med GET og RiksTV. Tips?

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shnabb
    Hei, eg flytta nyleg på hybel og det heng 3-4 parabol-antenner på huset eg bur i. Der går to antennekablar inn i leiligheta mi, og på eine kabelen er der festa på ein slik:
    Når eg koplar han til TVen får eg inn ei mengde kanalar. Problemet er at eg ikkje veit kven sitt signal eg tar inn. Oversikt over kanalane:
    NRK1 HD, NRK2 og NRK3 som eg får bilde på. Dei resterande får eg ikkje bilde på: TV2 sine kanalar(ink. Sport og PL), TVNorge, TV3, Viasat 4, FEM, Discovery, TLC Norge, 3 Disney kanalar, National G, Animal P, Eurosport (kunn 1), STV1 og 2, BBC World News, The Voice, Canal + First, Hits og Fotball, frikanalen, Visjon Norge og ei mengde radiokanalar frå NRK.

Nokon som klarar å lese om det er RiksTV sitt signal eg tar inn, utifrå kanalane eg har lista opp? Eg får altså bilde på NRK sine kanalar, noko som stemmer overeins med det som står på nettsida til RiksTV. Det er ikkje Canal Digital sitt signal, trur eg. Eg har prøvd med ein mottakar frå CD, men eg fekk ikkje inn signal mot Thor(eller nokon av dei andre satelittane eg kunne velje mellom). Så dersom vi bruker elemineringsmetoden, kan eg utelukke Canal Digital og Viasat (sidan eg får søkt inn Canal+?). Då står vi igjen med GET og RiksTV. Tips?
    Kan hende huseiger har lagt inn kabel tv. Eller att forrige husboer ikke enda har fått flyttet abonnementet sitt på kabeltv til sin nye bolig.
    For og få inn rikstv må du ha en rikstvtuner, eller evt ett sånn rikstvkort som du putter direkte i tven.

Du kan jo kontakte huseiger og få han til å finne ut..
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det er bakkenettet du får inn. De kanalene du ikke får bilde fra er de som leveres av RiksTV.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huseigar var det lite hjelp i. "Du får berre prøve deg fram", sa ho. Det gjorde eg, og utvida Canal Digital abbenomentet til faderen og kjøpte ein HD tuner. (Sidan eg fekk inn Canal+ trudde eg det var CD sitt signal eg tok inn. Tullete gjort).

Når eg søkte inn kanalane valgte eg "Egen Antenne", ikkje kabel. Når eg valgte kabel fekk eg ikkje inn nokon kanalar. Mulig pluggen på bilde over er brukt kunn for kabel, men det var det nermaste eg fann den som er kobla i TV no.
    Nederst på denne sida står der at NRK kanalane eg får bilde på er "Fritt tilgjengelig uten programkort". RiksTV - Hvilke kanaler?
    TVen er forøvrig ein nordisk modell med godkjend mottakar innebygd. Har dog ikkje CAM. Det er altså kun NRK- kanalane eg får bilde på. Takk for svar!

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huseigar var det lite hjelp i. "Du får berre prøve deg fram", sa ho. Det gjorde eg, og utvida Canal Digital abbenomentet til faderen og kjøpte ein HD tuner. (Sidan eg fekk inn Canal+ trudde eg det var CD sitt signal eg tok inn. Tullete gjort).

Når eg søkte inn kanalane valgte eg "Egen Antenne", ikkje kabel. Når eg valgte kabel fekk eg ikkje inn nokon kanalar. Mulig pluggen på bilde over er brukt kunn for kabel, men det var det nermaste eg fann den som er kobla i TV no.
    Nederst på denne sida står der at NRK kanalane eg får bilde på er "Fritt tilgjengelig uten programkort". RiksTV - Hvilke kanaler?
    TVen er forøvrig ein nordisk modell med godkjend mottakar innebygd. Har dog ikkje CAM. Det er altså kun NRK- kanalane eg får bilde på. Takk for svar!
    Hvis du har HD mottager og kort for Canal Digital parabol så må du benytte kabel direkte fra parabolen og til HD mottageren. Pluggen på kabelen du har vist på bildet er en typisk plugg for kabel-tv og bakkenett. I dette tilfellet viste det seg å være bakkenett.

For å få Canal Digital HD parabol dekoder til å fungere så må antennen være justert riktig og det må være kabel direkte fra LNB på antennen og til mottager. Plugg som benyttes er F-connector.

Alternativet ditt er at du skaffer deg RiksTV CAM til ca. 1000kr. så kan du selv plukke ut hvilken kanaler du vil abbonere på.
    Fritt valg TV2 og TVNorge koster f.eks. 190kr pr. måned hos RiksTV.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempe greier, takk skal du ha. Krus på veg i posten LNB og reflektor treng vel ikkje å vere bestillt frå Canal Digital? Ser denne kurrant ut? Maximum Satellite Package Small Parabolpakke 80 cm Singel - TV OG BILDE - Digital-TV - Satellitt - Parabolantenne

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempe greier, takk skal du ha. Krus på veg i posten LNB og reflektor treng vel ikkje å vere bestillt frå Canal Digital? Ser denne kurrant ut? Maximum Satellite Package Small Parabolpakke 80 cm Singel - TV OG BILDE - Digital-TV - Satellitt - Parabolantenne
    Kjenner ikke denne antennen. Den funker sikkert men Canal Digital gir som regel bort antenne ,LNB og HD mottager når man tegner abbonement og Triax antennen som følger med CD pakkene fungerer veldig bra. Du bør også forsikre deg om at det faktisk er en Canal Digital HD mottager for parabol du har. Canal Digital kabelnett benytter ikke samme type dekoder.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Kjenner ikke denne antennen. Den funker sikkert men Canal Digital gir som regel bort antenne ,LNB og HD mottager når man tegner abbonement og Triax antennen som følger med CD pakkene fungerer veldig bra. Du bør også forsikre deg om at det faktisk er en Canal Digital HD mottager for parabol du har. Canal Digital kabelnett benytter ikke samme type dekoder.

for meg virker det som det er riks tv du tar inn ja. dem har di kanalene du nevnte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •