vu+duo hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: vu+duo hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

vu+duo hjelp

har nettop kjøpt vu+. har lagt inn pli, søkt inn kanaler men får ikke bilde, har viasat kort. kan noen skrive step by step hva jeg må gjøre?

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chissa85
    har nettop kjøpt vu+. har lagt inn pli, søkt inn kanaler men får ikke bilde, har viasat kort. kan noen skrive step by step hva jeg må gjøre?
    Hvilken type Viasat kort har du i bruk ?
    Gamle , med blått farge eller de nye med Hvit Farge ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Hvilken type Viasat kort har du i bruk ?
    Gamle , med blått farge eller de nye med Hvit Farge ?
    jeg har det nye hvite,

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har desverre ikke samme type kort for test.
    Min er den gamle typen ( med blått farge ) , den krever ikke noe ekstra konfigurering for å få den til å fungere i VU+.
    Men uansett av type kort , konfig, osv, du får ikke adgang til HDTV innholdet til Viasat på en annen mottaker enn original mottakeren til Viasat.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har desverre ikke samme type kort for test.
    Min er den gamle typen ( med blått farge ) , den krever ikke noe ekstra konfigurering for å få den til å fungere i VU+.
    Men uansett av type kort , konfig, osv, du får ikke adgang til HDTV innholdet til Viasat på en annen mottaker enn original mottakeren til Viasat.
    ikke tilgang til noen hd kanaler? men det som er at jeg får bilde på tyske kanaler å nrk men ingen andre norske kanaler, hvilke img anbefaler du å hvilke programmer trenger jeg for å sette opp kanal lister osv?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke tilgang til noen hd kanaler? men det som er at jeg får bilde på tyske kanaler å nrk men ingen andre norske kanaler, hvilke img anbefaler du å hvilke programmer trenger jeg for å sette opp kanal lister osv?
    Det hjelper ikke med image opgradering , så lenge du har Viasat abonnement !
    Du har sikkert skjønt at VU+ er ikke godkjent mottaker hos Viasat selskapet godkjenner kun sine egne bokser. Når jeg sier at du har ikke tilgang tl HD kanaler, refererer jeg til HDTV innholdet til Viasat.
    Ja , gratis tyske kanaler skal du få , men prøv å få bilde på TV 1000 HD eller Viasat Sport HD , så skjønner du fort hva jeg snakker om.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hjelper ikke med image opgradering , så lenge du har Viasat abonnement !
    Du har sikkert skjønt at VU+ er ikke godkjent mottaker hos Viasat selskapet godkjenner kun sine egne bokser. Når jeg sier at du har ikke tilgang tl HD kanaler, refererer jeg til HDTV innholdet til Viasat.
    Ja , gratis tyske kanaler skal du få , men prøv å få bilde på TV 1000 HD eller Viasat Sport HD , så skjønner du fort hva jeg snakker om.
    ok. jo men hvordan kan det ha seg at jeg kun får bilde på nrk og tyske men ingen andre norske kanaler er det innstillingene som er feil? noen tips til hva jeg kan prøve. dette er min første linux decoder så er litt grønn på dette

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok. jo men hvordan kan det ha seg at jeg kun får bilde på nrk og tyske men ingen andre norske kanaler er det innstillingene som er feil? noen tips til hva jeg kan prøve. dette er min første linux decoder så er litt grønn på dette
    Kan du nevne hvilke tyske kanaler du referer til ?
    Har du offisiell programvare ( samme du fikk mottakeren med ) eller har du opgradert mottakeren med enn annen ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du nevne hvilke tyske kanaler du referer til ?
    Har du offisiell programvare ( samme du fikk mottakeren med ) eller har du opgradert mottakeren med enn annen ?
    det er noen musikk kanaler + litt div. jeg har lagt inn pli, hvis det er det du mener da?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •