Sw oppgradering Cd HD PVR 101-ST

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer oddball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sw oppgradering Cd HD PVR 101-ST

Jeg har trålet forumet + div andre sider for å finne en måte å oppgradere denne på. Den er kjøpt brukt (skal brukes på hytta) og har sw ver. 1.4.1-a.
    Har ikke bilde på NRK1 HD + en del annet som er rettet opp i senere oppgraderinger. Tuneren har pr. nå kun en antenne inn. Flg. er prøvd:

Tatt ut strømtilkopl, satt inn, ventet på 8888 i display trykket OK +MENU. Displayet viser nå 00__ og etter en stund blir det er09 i display. Samme skjer ved å bruke av/på knapp på fronten.

Prøvd med to kabler fra lnb, men får ikke automatisk oppdatering. Prøvde her også resett + OK + MENU, men med samme resultat. Mulig at den ikke stod lenge nok for autooppdatering. Hvor lenge bør den stå?

Og det finnes IKKE valg via SETUP og oppdatering på tuneren.

Noen gode tips her??

EDIT: Problemet løst ved at jeg strakk en kabel til fra lnb og lot tuneren stå i stand by ca 3 timer. Har 2.3.8 nå.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av oddball
    Jeg har trålet forumet + div andre sider for å finne en måte å oppgradere denne på. Den er kjøpt brukt (skal brukes på hytta) og har sw ver. 1.4.1-a.
    Har ikke bilde på NRK1 HD + en del annet som er rettet opp i senere oppgraderinger. Tuneren har pr. nå kun en antenne inn. Flg. er prøvd:

Tatt ut strømtilkopl, satt inn, ventet på 8888 i display trykket OK +MENU. Displayet viser nå 00__ og etter en stund blir det er09 i display. Samme skjer ved å bruke av/på knapp på fronten.

Prøvd med to kabler fra lnb, men får ikke automatisk oppdatering. Prøvde her også resett + OK + MENU, men med samme resultat. Mulig at den ikke stod lenge nok for autooppdatering. Hvor lenge bør den stå?

Og det finnes IKKE valg via SETUP og oppdatering på tuneren.

Noen gode tips her??
    Mine to har jo oppdatering i menyen? under setup så står det jo New Software Search...men jeg bruker satelitt......den ene har to coax inn, den andre bare en...alt fungerer som det skal..Min SW er 2.3.8
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ring CD for å få den byttet.