Dgstation oppgradering

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer JauJau sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dgstation oppgradering

Skriver om hele dette innlegget.
    Vurdere og bytte boks mi. Pr i dag har eg en mutants 200s . Denne er selvsagt utdatert og det merkes stort etter hvert.
    Driver og bygger kino i kjellern og da har eg på følelsen at behovet for HD kommer til og velte over meg i store monn.
    Har sett på noen forsjkellige bokser og vurderer ipbox 910 tror eg det var den hette :-D .
    Problemstillingen min er den at jeg ikkje er sikkert på hvodan jeg skal sette opp denne eller evnt en annen lignende boks.
    Har vært inne og sett over filene på mutant , via ftp.
    Spørsmålet mitt til dere satelittknaller er da, Er det bare og overføre filene fra den ene til den andre boksa, og vips så virker det???
    Hørest litt for lett ut :-!

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bump

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mutant og IPbox 910 eller andre modeler fra DGS i HD utgave er ikke likt, derfor kan du heller ikke overføre filer fra den enne boksen til den andre.

det må også sies at det er hvilken filer man skal overføre da, er det kanal listen så bare glem det, er det emulator filene du sikter til so er det mulig men kun config filer.

mvh

bobi

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bobi
    Mutant og IPbox 910 eller andre modeler fra DGS i HD utgave er ikke likt, derfor kan du heller ikke overføre filer fra den enne boksen til den andre.

det må også sies at det er hvilken filer man skal overføre da, er det kanal listen så bare glem det, er det emulator filene du sikter til so er det mulig men kun config filer.

mvh

bobi
    Filene eg tenker på vil jo være filene med info ang cam kodene. newcamd.list filene, evnt hele .var mappen.
    Kanallister og slikt tar eg etterpå. Eneste som er viktig for meg er at det finner kodene og gir meg bilde. Resten av oppsettet tar eg etterkvert.
    Sikkert ganske enkel opperasjon, men eg er ganske fersk med desse oppsettene. Samtidig så har eg litt lyst til og lære og gjøre det selv :-D . alltid gøy med selvgjort.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forstår ikke helt hva du menner med Koder jeg.
    har du en fil som du bruker med dit original kort så er det bare å ta backup av den og bruke dem videre.

Nei du kan ikke bare kopiere hele VAR mappen da, da boksene du snakker om har forskjellige strukturer og er basert på 2 forskjellige CHIPER .

mvh

bobi

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av bobi
    Forstår ikke helt hva du menner med Koder jeg.
    har du en fil som du bruker med dit original kort så er det bare å ta backup av den og bruke dem videre.

Nei du kan ikke bare kopiere hele VAR mappen da, da boksene du snakker om har forskjellige strukturer og er basert på 2 forskjellige CHIPER .

mvh

bobi

Supert, endelig noen som forstod hva jeg mente :-D .
    Synd at det ikkje var så enkelt men da er det bare og finne ut hvordan jeg kan gjøre det.
    Takk for gode svar

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare Hygelig det.
    er det noen mer du lurer på så bare spørr, har brukt IPbox 250 og 400 tidligere, some er likt Mutant du har da :-)

og har IPbox 900 nå, som også er meget likt IPbox 910 :-)

mvh

bobi

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •