Viasat - skjule/sortere kanaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viasat - skjule/sortere kanaler

Hei,

Har Viasats HD-dekoder (fra Pace). Litt usikker på hva modellen heter, men grensesnittet er vel det samme som de også har på HD PVR for tiden.

Prøvd å se i dokumentasjonen, men fant egentlig ikke noe vettugt. Hvordan får jeg skjult kanaler jeg ikke har abo på, evt. sortert slik at kanalene jeg faktisk har abo kommer først?

Etter de første "vanlige" kanalene må man bla noe jævlig for å finne de kanalene man ellers har, og ut i fra oppsettet finner jeg ingen måter å skjule kanaler eller sortere dem. Ikke helt forstått hva de mener med "favoritter" og sorteringen rundt dette heller.

Spesielt irriterende med tanke på ungene og at barnekanalene ligger høyt oppe i kanalnummereringen og de finner ikke alltid helt fram til det...

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,240
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en samsung h670n og måtte ha firmware oppdatering på den for å få mulighet til favorittliste. Hør med viasat kundeservice..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får vel prøve å ringe dem - bruker normalt sett å ta sin tid. Har etter 3-4 mnd som Viasat-kunde begynt å få mer enn nok av selskapet og den tekniske løsningen....

*savne Altibox-en*

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,240
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes de er ganske bra på kundeservice faktisk.. Oppgraderte riktignok til HD mens VM pågikk, og da var de litt oversvømt av kunder som ringte å klagde på vuvuzelaen (ja, de ringte viasat ).

Bare si 'ingen signal' når den automatiske telefonguiden skal hjelpe deg med problemet så blir du satt direkte til kundeservice

Hva med den 'tekniske løsningen' er du misfornøyd med ?
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •