IR-kode for CanalDigital HD106S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

IR-kode for CanalDigital HD106S

Har lett "over alt" etter IR-coden til CanalDigital paraboltuner HD-106S (den uten PVR). Ønsker at jeg også skal kunne styre denne fra fjernkontrollen til min Onkyo 607-receiver. Noen som har funnet frem til rett kode?? Har prøvd det jeg har funnet av CD/Sagem-koder - men "no luck" så langt.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av telebender
    Har lett "over alt" etter IR-coden til CanalDigital paraboltuner HD-106S (den uten PVR). Ønsker at jeg også skal kunne styre denne fra fjernkontrollen til min Onkyo 607-receiver. Noen som har funnet frem til rett kode?? Har prøvd det jeg har funnet av CD/Sagem-koder - men "no luck" så langt.
    Kanskje du har forsøkt alle Sagem IR kodene du har funnet allerede men forsøk å let etter IR kode for andre Sagem modeller som Sagem 81 eller Sagem 9x. Sagem 81 fjernkontroll fungerer på HD106S. Canal Sat (Canal+ i Frankrike) benytter også samme mottagere. Kanskje du finner IR kode til noen av disse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fant koden

Takk for tipset BOBBEN1...lette etter flere Sagem-koder. Den siste som dukket opp funket. For andre som måtte lete: IR-koden for HD106s er: 00817!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •