Cinergy S2 HD Finner ikke alle kanalene Canal Digital

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cinergy S2 HD Finner ikke alle kanalene Canal Digital

Hei jeg har nettop fått satt sammen mitt komplette Hjemme Kino system, med en Kraftig HTPC i sitt hjerte,
    etter som jeg er ganske erfaren med generel pc konstruksjon og instalasjon så gikk det som smurt helt til jeg var på ganske så ukjent terreng, Etter jeg hadde instalert mitt nye Cinergy S2 HD CI med Strong CAM og Kort Fra Canal Digital, så beggynte jeg med og søke på Satelitten
    Thor 2,3, Intelsat 707 1 w, i programmet som fulgte med (Home Cinema) , programmet fant 104 kanaler, men det var ikke alle kanalene som jeg betaler for hos Canal Digital, det var heller ingen HD kanaler, men de virket vertfal.

så etter masse instillinger og prøving og failing så ga eg opp det var ingen flere kanaler og finne. Der etter gikk eg inn i Windows Media Center 7 og startet Live Tv settup, jeg gikk gjennom instalasjons prosessen og søkte på samme satelitten, men her fant den 512 kanaler, Den fant altså alle kanalene jeg letet etter... MEN, bare en kanal virket og det var en gratis kanal, resten sier bare No Data, eller No Signal, eller No service, jeg har alle de seneste Driverene på Windows 7 64 bit, noen som har noen Tips om hvordan jeg kan se mine betalte kanaler i Windows Media Center eller om Hvordan jeg kan finne resten av kanalene i Home Cinema?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har du prøvd mediaportal? virker bra hos meg med alle kanaler. har et annet kort tho.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •