Idag fikk vi oppdateringen til CD, men etter installasjonen funker ikke bildet eller lyden lengre..

Litt bakgrunnsinfo.
Tv'en er av typen Panasonic og har kun DVI inngang. Hd dekoderen er ikke PVR.
Når vi fikk HD dekoderen første gang måtte jeg kjøpe overgang fra hdmi til dvi og koblet lyden fra den røde og den svarte utgangen på hd dekoderen til vanlig "jackplugg" inntaket på tv'en. Dette var eneste mulighet for å få lyd og hd bilde på sammtidig på denne tv'en.

Funket supert fram til oppdateringen fra CD idag.
Når jeg nå slår på tv'en og dekoderen får jeg bare et svart bilde. Jeg trykker "meny" og får da opp ett skurrete bilde der jeg såvidt kan se hva som står.
Prøver å resette alt av instillinger osv. Uten hell. Prøver å oppdatere på nytt og får opp feilmelding ER00 (dvs: dekoderen har allerede denne oppdateringen) Sjekker signalstyrken. Den er god og oppdaterer alle kanalene.
I rein desperasjon drar jeg ut hd kontakten fra dekoderen og setter denne inn igjen. Da får jeg bildet klart igjen, men uten lyd. Slår av og på dekoderen og samme dritten igjen.

Ting jeg reagerer på når jeg er inne å ser på menyen er at jeg har fått "timer" her kan jeg ta opp ting. Men jeg har ikke PVR dekoder så det hjelper lite.
Under "bildeinstillinger" får jeg ikke lov til å velge 720p, men er låst til å ha 524p (ca) Tv'en støtter bare 720p og det var dette jeg hadde før jeg oppdaterte.

Så da lurer jeg på. Hva i all verden skal jeg gjøre nå? Hvordan få dette til å fungere.

Kan forøvring legge til at både lyd og bilder fungere når jeg bruker scartkabel fra dekoder til tv'en.

Torben

Edit: Ser at jeg har lagt denne inn under satelitt. Men dette skal egentlig ligge under bakkenett. Da det jeg har er kabel.