Premier League utelukkende på betal-tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 19 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 361
    Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Premier League utelukkende på betal-tv

Viser ikke Premier League på TV 2-kanalen - Medier - Kampanje.com

Sannsynligvis er det også snakk om nye betal-tv
    kanaler for Premier League (dvs. ikke TV2 Sport).

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er spent på hva prisen blir...
    Og om det blir i samme pakka som norsk fotball??

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Er spent på hva prisen blir...
    Og om det blir i samme pakka som norsk fotball??
    Det er sannsynligvis en helt annen pakke.

TV2 sjefen sa tidligere til Kampanje.com at det ikke uaktuelt å sende Premier League på TV2 Sport ( sannsynligvis fordi Telenor Media & Content eier 45% av TV2 Zebra & TV2 Sport ).

Hildrum: - TV 2 lager ny Premier League-kanal - Medier - Kampanje.com

Sitat:
    - Det er så store verdier det er snakk om at dette er det ikke mulig å finansiere med reklame. Kampene vil være et rent betal-tv-produkt, sier Hildrum.

Kampene TV 2 nå har sikret seg rettighetene kommer heller ikke til å gå på TV 2 Sport.

- Nei, dette kommer ikke til å bli lagt til TV 2 Sport. Dette er et rent TV 2-produkt, men distributørene vil alltid ha muligheten til å pakketere dette slik de ønsker, sier Hildrum.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er så irriterende at vi enda ikke vet hva vi må betale, hvor skal dem sende PL og hvilke kanaler eller hvilken satellitt. Det er snart slutten av sesongen i PL for i år og mange inkl meg siter nå og venter på hvor og hvilke kanaler som skal sende PL. TV2 er ikke bra uansett så lenge dem har noen får kommentatorer som hørers ut som Amatører, jeg hopper at dem ansetter alle folka fra C+ sin fotball studio

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Gutta fra FK fotball har blitt ansatt i TV-2 for å være med på de engelske kampene. Det er hvertfall bra, begge to vet mye om fotball er og artige å høre på. I motsetning til mange av de som er ansatt i TV-2`s fotball sendinger nå. Håper også på at Erik Torstvedt blir den del av teamet.

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikki
    Gutta fra FK fotball har blitt ansatt i TV-2 for å være med på de engelske kampene. Det er hvertfall bra, begge to vet mye om fotball er og artige å høre på. I motsetning til mange av de som er ansatt i TV-2`s fotball sendinger nå. Håper også på at Erik Torstvedt blir den del av teamet.
    Hvem er "gutta fra Fk fotball"? Sitter med Premier league pakken på cd kabel.. Viktig at vi får vite hvem - hvor og hva pris blir, slik at en kan si opp nåværende ab. -det er vel x mndrs oppsigelsestid. -Viktig med dyktige komentatorer til den nye kanalen..!!

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Greven
    Hvem er "gutta fra Fk fotball"? Sitter med Premier league pakken på cd kabel.. Viktig at vi får vite hvem - hvor og hva pris blir, slik at en kan si opp nåværende ab. -det er vel x mndrs oppsigelsestid. -Viktig med dyktige komentatorer til den nye kanalen..!!
    Man kan vel trygt si opp dagens pakke, er temmelig sikkert at Canal+ ikke kommer til å sende PL...

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torsteinvh
    Man kan vel trygt si opp dagens pakke, er temmelig sikkert at Canal+ ikke kommer til å sende PL...
    Det har jeg gjort allerede ihvertfall. Sa opp Canal + Sport på Altibox for halvannen mnd siden.

Nå skal jo Altibox fremdeles vise PL siden de har kjøpt seg inn hos TV2, men hva løsningen blir vites ikke enda.

Men uansett så blir det en løsning for meg ihvertfall, via Altibox! Og det er jo bra!

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    håper det blir en grei pakkepris når man både vil ha tv2sport og eventuelt den nye pakka. Men tviler egentlig på det...

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det var synd at Canal+ mistet rettighetene. De var flinke og deilig å slippe reklame (bortsett fra noen egen reklame). Kombinasjonen både betal TV og reklame som TV 2 kjører liker jeg ikke. Viasat med Fjørtoft i spissen er forøvrig et skrekk eksempel hvor dårlig en sending kan bli.

Hvem skal forøvrig sende spansk og italiensk fotball?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De blir vel fortsatt å gå på canal + regner jeg med.

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på hvor mange som har sagt opp Canal+ nå? Jeg har kanalen ut Mai så er goodbye, veldig synd men uansett hvor mye den nye pakka koster kommer jeg til og se Premier League neste sesong, etter og ha hatt Canal+ i nesten 10 år er det helt utenkelig og ikke følge den engelske ligaen, blitt skikkelig avhengig, at gutta fra FK Fotball skal være med er jo et kjempepluss da.

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså , den kanalen TV2 planlegger ,blir en ekvivalent til BSKYB sin "Premier Legue Channel" som koster 50 pund ekstra i England . Men da må vi få også den interaktive tjenesten - "kampvalg ", det vil si at brukeren selv kan bestemme lørdagskampen.
    Det er helt sikkert ikke håp at TV2 kommer til tilby lavere pris en Sky,
    da er det jammen godt å ha en Linux mottaker med litt ekstra å velge :-D

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Altså , den kanalen TV2 planlegger ,blir en ekvivalent til BSKYB sin "Premier Legue Channel" som koster 50 pund ekstra i England . Men da må vi få også den interaktive tjenesten - "kampvalg ", det vil si at brukeren selv kan bestemme lørdagskampen.
    Det er helt sikkert ikke håp at TV2 kommer til tilby lavere pris en Sky,
    da er det jammen godt å ha en Linux mottaker med litt ekstra å velge :-D
    Ingen britiske TV kanaler (eller betal-tv) har vel kunnet sende live Premier League på lørdager kl. 16.
    Sky Sports | Football | On Sky TV

Tilbudet Canal+ har hatt har vært bedre enn det man kan få i England. Det er sendt mange flere live kamper på Canal+. Jeg er helt ening i at kampvalg hadde vært veldig bra. Når man kan velge tippeligakamp og champions league kamp så er det litt dårlig dersom det ikke kommer et liknende tilbud for Premier League.

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Ingen britiske TV kanaler (eller betal-tv) har vel kunnet sende live Premier League på lørdager kl. 16.
    Sky Sports | Football | On Sky TV

Tilbudet Canal+ har hatt har vært bedre enn det man kan få i England. Det er sendt mange flere live kamper på Canal+. Jeg er helt ening i at kampvalg hadde vært veldig bra. Når man kan velge tippeligakamp og champions league kamp så er det litt dårlig dersom det ikke kommer et liknende tilbud for Premier League.
    Briitiske ja, men det er mangfold av utenlandske providere som sender lørdagskampene . Screenshot 2 er fra Sky Italia, screenshot 3 er fra Digital+ ( Spania) , for ikke snakke om AlJazeera Sport på Hotbird ( hele 6 kanaler sender fotball døgnet rundt til 1 brøk del av C+ sin pris ( og mange av kampene sender med engelsk kommentar ) . Og jeg skjønte ikke helt hva du mente med "....Når man kan velge tippeligakamp og champions league ..." ,
    Ghampions legue dekkes ikke av C+ , men av Viasat ( bortsett fra Viasat 4) med hovedkamp på Onsdag.

Jeg er veldig fornøyd med tilbudet til C+ ( dekker ikke bare PL men også Calcio, La liga m.m) , men da må vi fortsette med samme prisnivå som per idag, men hvis de skal tvinge oss å abbonere ekstra for TV2 Sport i tillegg for å sikre oss PL , da skal de få plast "visitkortet" sitt i retur . Takker Gud og utviklere at de skapte LINUX !!!

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jippi!!! Få mest mulig fotball på sære valgfrie betalkanaler. Pris spiller ingen rolle!

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk. Flott innitsiativ. Godt jobbet.

Få fotballen inn på egne kanaler slik at vi som ikke liker slik kjøpesport ikke blir påpresset det i de vanlige kanalene.

Om en kan få all sport inn på egne kanaler(som en kan velge bort fra kanalpakkene) er det grunn til å feire.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste på et fotballforum at prisen høyst sannsynlig blir kr 200,- (198 eller 199....).

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    200 nekter jeg å tro at det blir... Men blir det det så må jeg si jeg blir MEEEGET positivt overrasket.
    Viktigste for meg er hvertfall en skikkelig sending, gode folk i studio og gode kommentatorer og UTEN reklame!!!

Det vil vell nesten si Canal+ det... Men får håpe TV2 kan bli like bra..

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Og jeg skjønte ikke helt hva du mente med "....Når man kan velge tippeligakamp og champions league ..." ,
    Ghampions legue dekkes ikke av C+ , men av Viasat ( bortsett fra Viasat 4) med hovedkamp på Onsdag.
    Det jeg mente er at man kan velge hvilken Tippeliga eller Champions league kamp man vil se på. Det var hvertfall slik med Champions League tidligere på Viasat. I 2010 burde tilbud som kampvalg fra Premier League vært en selvfølg :-P . Det er ikke alle som vil se Chelsea,Man U og Arsenal.

Side 1 av 19 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •