Premier League utelukkende på betal-tv - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 19 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 361
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Momagel
    CD har jo en pakke pris på 299,- for både TV2 Sport og TV2 PL HD ser jeg på CDs websider, for de med Entertain i tillegg kommer det kanskje en enda billigere pakkepris?

Foresten, er det slik at hvis man har Entertain og TV2 Sport betaler man 597,-? Men blir ikke prisen hver for seg 189,- + 169,- = 358,-?

I tillegg kommer vel også Norgespakken i bunnen på 79,- pr måned.

Ble veldig i tvil på CD sine pakke priser mens jeg skrev dette innlegget, noen som kan forklare dette? Hørtes veldig merkelig ut.

(Alle priser pr mnd)
    I tillegg ligger det forskjellige priser på canal digital sine sider, alt etter om man er innlogget eller ikke...

Edit: Ikke lenger aktuelt, oppklart av Bobben1 :-)

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av quiltmaster
    I tillegg ligger det forskjellige priser på canal digital sine sider, alt etter om man er innlogget eller ikke...
    Antar at du allerede har abbonement og at prisene du ser når du er logget inn er "allerom" priser.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Men hvilke kamper vil bare bli vist på Sumo/Altibox?

Jeg er fortsatt litt bekymret over at Sumo/Altibox skal sende 1/3 av kampene EKSKLUSIVT utenom de tre TV2 Barclays Premier League HD kanalene som nå tilbys av Viasat, CD, Get og Riks-TV.

Hvis TV2 er kyniske nok kan de legge noen toppoppgjør utenom disse tre kanalene og satse på at vi vil betale ekstra for å se disse oppgjørene direkte på Sumo. Må innrømme at jeg fortsatt funderer på å investere i anskaffelse av Altibox TV dekoderen siden jeg allerede har fiberen i hus for internett.

Noen som har info om bildekvaliteten i Altibox f.eks sammenlignet med Viasat som jeg synes har best bilde av satelittalternativene? Både synsing (si gjerne noe om du har sattelitt opp dekoderen med 720p eller 1080i og om du bruker HDMI eller andre tilkoblinger) og hard facts som bitrater og formatet på utsendt bilde og lyd om du kjenner disse.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Antar at du allerede har abbonement og at prisene du ser når du er logget inn er "allerom" priser.
    Er nok det, gleden over å ha fortsatt tilgang til PL på Canal Digital sin plattform(*) førte til en midlertidig delay mellom tankevirksomhet og copy-paste...

(*) Er ikke spesielt glad i Canal Digital, men har enda dårligere forhold til Viasat..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noppe
    Jeg er fortsatt litt bekymret over at Sumo/Altibox skal sende 1/3 av kampene EKSKLUSIVT utenom de tre TV2 Barclays Premier League HD kanalene som nå tilbys av Viasat, CD, Get og Riks-TV.

Hvis TV2 er kyniske nok kan de legge noen toppoppgjør utenom disse tre kanalene og satse på at vi vil betale ekstra for å se disse oppgjørene direkte på Sumo....
    Tror TV2 vil sende så mange kamper på de tre kanalene som mulig, men det er klart at alle ikke går. De kampene som ikke går på de tre kanalene vil som oftest også bli sendt med engelske kommentatorer osv.. Slik enkelte kamper på Canal +. TV2 går nok for å vise de rundenes mest attraktive kamper.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noppe

Noen som har info om bildekvaliteten i Altibox f.eks sammenlignet med Viasat som jeg synes har best bilde av satelittalternativene? Både synsing (si gjerne noe om du har sattelitt opp dekoderen med 720p eller 1080i og om du bruker HDMI eller andre tilkoblinger) og hard facts som bitrater og formatet på utsendt bilde og lyd om du kjenner disse.

jeg synest iallfall bildet på TV2 PL på altibox nå er veldig bra. har selv hatt HD kanaler fra CD og kan ikke se noe nevnverdig forskjell i kvalitetet, klart og fint bilde også på altibox

viasat kjørerer med en piss dårlig bitrate så skjønner ikke hvordan du kan si det er best? :-?

dog tror jeg ekstra kanalene til PL på altibox som skal sende ikke får like bra kvalitet... men det er bare synsing og hva jeg ser på kvaliteten på TL kanalene som er MYE dårligere bilde enn hos TV2/NRK sendinger

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Momagel
    CD har jo en pakke pris på 299,- for både TV2 Sport og TV2 PL HD ser jeg på CDs websider, for de med Entertain i tillegg kommer det kanskje en enda billigere pakkepris?

Foresten, er det slik at hvis man har Entertain og TV2 Sport betaler man 597,-? Men blir ikke prisen hver for seg 189,- + 169,- = 358,-?

I tillegg kommer vel også Norgespakken i bunnen på 79,- pr måned.

Ble veldig i tvil på CD sine pakke priser mens jeg skrev dette innlegget, noen som kan forklare dette? Hørtes veldig merkelig ut.

(Alle priser pr mnd)
    Har sittet og sett litt på CD sine nettsider, og jeg finner ingenting om noe Norgespakke til 79.-

Ser ut som de har 4 pakker å velge mellom:
    1) Norgespakken til 199.-
    2) Family til 323.-
    3) Entertain til 548.-
    4) Canal+ Total til 368.-

Kanalene i Norgespakken inngår i alle disse pakkene.

TV2 Barclays Premier League HD kan bestilles som tillegg for 179.-
    TV2 Sport koster 169.-
    Evt. kan disse to sammen bestilles for 299.-(en pris som kommer i tillegg til prisen for en av de fire nevnte pakkene)

Står ingenting om ytterligere rabatter for de som har dyrere pakker (Entertain) fra før heller. Filmkanaler + norsk og engelsk fotball blir altså nært innpå tusenlappen i måneden!!

Det som for meg er litt merkelig er at Canal + Total og Entertain som jo har vist Premier League til nå, beholder samme pris selv om PL tas bort fra pakken.
    Jeg ringte i dag for å nedgradere fra Total til Norgespakken. Fikk da vite at det er 2-3 måneder oppsigelse ved nedgradering. Er ikke det urimelig når de har tatt Premier League (som jo var hele pointet med den pakken) bort fra tilbudet?

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gimsegutten
    Er ikke det urimelig når de har tatt Premier League (som jo var hele pointet med den pakken) bort fra tilbudet?
    Jeg sa opp C+ når jeg fikk vite de hadde mistet Premier League (fabruar/mars). Dette hadde alle tid til før sesongslutt, selv med 3mnd oppsigelsestid...

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    Jeg sa opp C+ når jeg fikk vite de hadde mistet Premier League (fabruar/mars). Dette hadde alle tid til før sesongslutt, selv med 3mnd oppsigelsestid...
    Jeg sa også opp C+ da avtalen med TV2 ble bekreftet. Først mistet de NHL og så mistet de PL. Da var det ikke mye igjen for meg...

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg for min del valgte å vente til det var avklart hvordan det skulle bli. Med 3 dekodere i hus er det jo en investering å skifte også.

Syns uansett det er rart at de fortsetter å ta samme pris for pakkene Total og Entertain når en plutselig må kjøpe Premier League utenom...

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gimsegutten
    Jeg for min del valgte å vente til det var avklart hvordan det skulle bli. Med 3 dekodere i hus er det jo en investering å skifte også.

Syns uansett det er rart at de fortsetter å ta samme pris for pakkene Total og Entertain når en plutselig må kjøpe Premier League utenom...
    Du får jo svensk fotball på C+

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

viasat kjørerer med en piss dårlig bitrate så skjønner ikke hvordan du kan si det er best? :-?

Hvem sier det? Både NRK1HD og TV2HD har klart bedre bilder på Viasat enn
    på CD og RiksTV, og når det gjelder alle TV3 kanalene f. eks. så er ikke de noe dårligere enn f. eks TVNorge SD eller TV2 SD....
    Ellers så er det jo sånn at alle kanaler på CD Norge eller Sverige
    eller Viasat kjører med forskjellig bitrate.....og det er jo opp til leverandøren og ikke formidleren :-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får jo svensk fotball på C+
    Skal ikke kødde med Allsvenskan! Seriøs, god liga som ligger bort hos naboen. Man for også en av verdens beste hockeyligaer, Elitserien, med Canal +. Jeg har bundet meg til Canal + for et år til.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Jeg sa også opp C+ da avtalen med TV2 ble bekreftet. Først mistet de NHL og så mistet de PL. Da var det ikke mye igjen for meg...
    NBA Basket starter opp til høsten :-)
    Serie A og La Liga i HD.
    Nederlanske Eredivisie.
    Liga Cupen.
    ATP og WTP turneringen i tennis.
    EM-kvalik fotball med Norge.
    Fotball-Em 2012.

Og flere sportsrettigheter kommer nok, etter at Telenor gikk inn i Canal+!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink Pl Hd

hei vet du noe mere når Sendingen til Tv2 fyres opp Bobbi :-)
    de snakket vel om å ha sending før PLigaen Spinner.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    hei vet du noe mere når Sendingen til Tv2 fyres opp Bobbi :-)
    de snakket vel om å ha sending før PLigaen Spinner.
    Nå ligger det ihverfall promo bilder for PL kanalene på Thor 6 satelitten på frekvensene 10934V 24500 7/8 og 10841V 24500 7/8 for de som ikke har orginal CD tuner.

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torelo
    Nå ligger det ihverfall promo bilder for PL kanalene på Thor 6 satelitten på frekvensene 10934V 24500 7/8 og 10841V 24500 7/8 for de som ikke har orginal CD tuner.
    Ser du om det er 1080i eller 720p ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min Samsung TV sier at innsignalet er 1280x720 50Hz.

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torelo
    Min Samsung TV sier at innsignalet er 1280x720 50Hz.
    Da må man være oppmerksom på at det blir det veldig dårlige bilder med CD HDPVR dersom man ikke setter 720p ut fra boksen. Det er hvertfall et problem med NRK1 HD som sender 720p.
    Premier League produseres vel i 1080i så jeg får ut fra at det er TV2 som konverterer 1080i til 720p.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Premier League produseres vel i 1080i så jeg får ut fra at det er TV2 som konverterer 1080i til 720p.
    Det synes jeg høres kjemperart ut. Har ikke TV2 sendt 1080i på absolutt alt de har sendt av HD-sendinger til nå? Hvorfor vil de da plutselig begynne å konvertere til 720p hvis de faktisk får et 1080i signal inn?

Side 15 av 19 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •