Frikanaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Frikanaler

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Frikanaler

Hvordan får man inn frikanalene.
    Jeg har 2 forskjellige dekodere fra Viasat.
    Den elste får jeg inn enndel kanaler fra Øst-Europa i tilegg fra de jeg har fra Viasat,men på den nye HD dekoderen,har jeg kun viasats kanaler.
    Begge boksene er koblet til samme 2 hoders parabolantenne.
    Jeg vet det selges bokser uten binding til værken Viasat eller CD,vil det hjelpe å kjøpe en sånn for å få inn alle kanalene.

mvh Frode

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Går ikke

hei!
    Viasat har låst sine tunere til kun å motta viasat sine sendinger/kanaler. Det samme gjelder HD-dekoderne til Canal Digital også. KUN deres kanaler. Så skal du ta inn gratiskanaler, må du kjøpe deg en annen dekoder enn hva Canal Digital og Viasat selger.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Quattro81
    hei!
    Viasat har låst sine tunere til kun å motta viasat sine sendinger/kanaler. Det samme gjelder HD-dekoderne til Canal Digital også. KUN deres kanaler. Så skal du ta inn gratiskanaler, må du kjøpe deg en annen dekoder enn hva Canal Digital og Viasat selger.
    Det jeg var redd for,selv om den eldste dekoderen tar inn noe,men den nyeste gjør det absolutt ikke.
    har du noe tips om hvilken nettside jeg kan kjøpe en ok boks til å ta inn frikanaler og hvilket merke??

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Quattro81
    hei!
    Canal Digital sin HD dekoder kan ta inn andre satelitter og kanaler. Ikke det at det hjelper trådstarter noe særlig.

Hvis du ikke trenger Viasats HD-kanaler, så er det flere andre dekodere som klarer Viasat kort (minus HD-kanalene). Jeg har hatt Viasat kort i min Vantage dekoder, og det gikk helt fint.
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •