CD Entertainpakke. Penger å spare.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer oddball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CD Entertainpakke. Penger å spare.

Jeg ringte idag CD for å endre fra Entertain til Familypakke. Da fikk jeg tilbud om 2 gratis måneder dersom jeg fortsatte med Entertain. Jeg sa nei takk, og da ble jeg tilbudt 3 måneder gratis. Så, de av dere som fortsatt har Entertain, ta en telefon til CD! Han sa også at det var 2-mnd oppsigelsestid, men jeg ville si opp fra 1. juni. Dette gikk desverre ikke. Jeg sa da opp hele CD abonnementet, MEN da, ja, da kunne jeg si opp fra 1. juni.....

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oddball
    Jeg ringte idag CD for å endre fra Entertain til Familypakke. Da fikk jeg tilbud om 2 gratis måneder dersom jeg fortsatte med Entertain. Jeg sa nei takk, og da ble jeg tilbudt 3 måneder gratis. Så, de av dere som fortsatt har Entertain, ta en telefon til CD! Han sa også at det var 2-mnd oppsigelsestid, men jeg ville si opp fra 1. juni. Dette gikk desverre ikke. Jeg sa da opp hele CD abonnementet, MEN da, ja, da kunne jeg si opp fra 1. juni.....
    He-he , CD minner meg nå om marokansk prutemarked, kjenner 1 som ringte og ville bestille HD mottaker , han fikk pris , men han fortalte at han hadde lang og eksemplærisk forhold til CD med Entertain pakke og ga dem ultimatum enten gratis mottaker eller oppsigelse ! Gjett resten av saken.....
    Da gjelder reglene bare for noen. Jeg kan tenke meg at det blir desperat kamp for eksisterende kunder når de mister PL fra september. Kanskje vi kan begynne å kreve fritt valg av mottaker med CD abonnemnetskort ?

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Canal digital har da ikke mistet PL før Tv2 ikke gjør avtale med selskapet.......

Og TV2 vil jo tjene mest mulig, så sjansen for at CD ikke sender PL til høsten vil jeg tro er veldig liten

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kewell79
    Canal digital har da ikke mistet PL før Tv2 ikke gjør avtale med selskapet.......

Og TV2 vil jo tjene mest mulig, så sjansen for at CD ikke sender PL til høsten vil jeg tro er veldig liten
    Spørs det. TV2 har inngått avtale med Altibox(Lyse) ang PL sendinger vet jeg.
    Har selv sagt opp Canal+ Sport på Altibox, ser ingen grunn til å ha den lenger nå.

Skal bli spennende å se hva slags løsning Altibox kommer med når det gjelder PL.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    He-he , CD minner meg nå om marokansk prutemarked, kjenner 1 som ringte og ville bestille HD mottaker , han fikk pris , men han fortalte at han hadde lang og eksemplærisk forhold til CD med Entertain pakke og ga dem ultimatum enten gratis mottaker eller oppsigelse ! Gjett resten av saken.....
    Da gjelder reglene bare for noen. Jeg kan tenke meg at det blir desperat kamp for eksisterende kunder når de mister PL fra september. Kanskje vi kan begynne å kreve fritt valg av mottaker med CD abonnemnetskort ?
    Valgfri mottaker burde være en selvfølgelighet, vi har forbrukermakt hvis vi vil, men DA MÅ VI STÅ SAMLET!!

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

re

Nå får dere sannelig slutte å være så jævla hyklersk....
    Uansett hvilken levrandør dere velger vil det både være fordeler og ulemper, greit man ikke er fornøyd med alle muligheter/ulemper ved levrandøren men ingen tvinger dere til og idet heletatt velge abonnement hos akkurat _den_ leverandøren, så får dere heller være fornøyd med de muligheter dere har, istedet for å syte over ting som egentlig ikke er et problem.,
    Greit bindingstid er gørr, likevel er det et fåtall som nektet å godta det når abb ble godtattt... hva er vits med å klage over dette i ettertid ?? Tendensene gjelder de fleste store tv-aktørene i norge (les cd/viasat/get etc) Bindingstid forekommer, men _ingen_ er kritisk når abb inngås, derimot når de er lei av å betale klager alle, selvom avtalen var klar ved undertegnelse! amatører!!

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars J
    Nå får dere sannelig slutte å være så jævla hyklersk....
    Uansett hvilken levrandør dere velger vil det både være fordeler og ulemper, greit man ikke er fornøyd med alle muligheter/ulemper ved levrandøren men ingen tvinger dere til og idet heletatt velge abonnement hos akkurat _den_ leverandøren, så får dere heller være fornøyd med de muligheter dere har, istedet for å syte over ting som egentlig ikke er et problem.,
    Greit bindingstid er gørr, likevel er det et fåtall som nektet å godta det når abb ble godtattt... hva er vits med å klage over dette i ettertid ?? Tendensene gjelder de fleste store tv-aktørene i norge (les cd/viasat/get etc) Bindingstid forekommer, men _ingen_ er kritisk når abb inngås, derimot når de er lei av å betale klager alle, selvom avtalen var klar ved undertegnelse! amatører!!
    Hvem klager på abonnement og bindinstid her ? Hvor har du fått dette ifra ?
    Jeg er helt klar over at abonnement skal vi ha og derfror abonnerer jeg selv på begge pakker og har ikke klaget 1 sekund på pris .
    Det jeg og mange andre er misfornøyd med er at begge respektive leverandører TVINGER oss å bruke deres lobotomerte mottakere ( ellers får du ikke abonnementskort fra Dem !) Du må gjerne være fornøyd med hardvaren til CD og Viasat , men jeg tipper mange her på forumet deler ikke din menning.
    Kunne ønske meg at begge selskaper kommer med felles krypteringsplatform med 2 kortlesere ( godkjent fra begge ) , akkurat som Thomson i sin tid .
    Begge kunne selge samme model og samarbeide på utviklingssiden.
    Dream on ! Dette blir helt sikkert aldri realitet .

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oj, det ser ut til at lørdagskvelden ble i hardeste laget igår. Beklager avsporingen.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan tenke meg at det blir desperat kamp for eksisterende kunder når de mister PL fra september.
    Ser ut som det er på tide å minne om at Canal+ og Canal Digital er to helt forskjellige selskaper.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •