Canal Digital HD-PVR: Opptakene mine er borte?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital HD-PVR: Opptakene mine er borte?

Hei!

Som topic sier, opptakene mine har forsvunnet fra HD-PVR'n min fra Canal Digital.
    Det verste er at jeg ser at de ligger og tar opp plass på harddisken, for det er bare 66% ledig plass på harddisken, men ingen opptak å vise..?
    Jeg tenkte å trykke på "vis alle" eller hva det står som valg under opptakene, men da ble jeg spurt om pin-kode. Og siden 0000 ikke funka så turte jeg ikke prøve mer..

Har noen noe tips? Om enten hvordan jeg får tilbake der herlige opptakene mine fra påska når jeg var bortreist, eller om det er umulig, hvordan jeg får formatert harddisken?

Jeg har prøvd å la den være uten strøm en tid for at den skal starte helt fra scratch, det funka ikke..
    Håper på noen gode tips her.

Mvh
    -S-

Newcomer doncorl sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig et skudd i blindet, men har du forsatt kanalene du har tatt opptak fra?
    Jeg mener det er slik at dersom du sier opp et abonnement på en kanal, så vil du miste opptakene som er gjort fra denne kanalen.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av doncorl
    Jeg mener det er slik at dersom du sier opp et abonnement på en kanal, så vil du miste opptakene som er gjort fra denne kanalen.
    Det har jeg, har ikke endra noe abb. siden jeg fikk HD-PVR'n min.. (Ja, regningene er også betalt, hehe)

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av doncorl
    Ring cd på tlf. 06090... du er ikke den første dette skjer med, tv2 hjelper deg hadde en kritisk reportasje vedr. decoderen. mulig du finner noe på tv2.no. mener det skal la seg gjøre å finne dine innspillinger. Det get boksen som "fjerner" innspilt filmer etc. dersom du sier opp f. eks. tv1000. Ikke Canal gigital.. Så; Ring feilmeldingen. Lykke til

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringte feilmeldingen samtidig som jeg skrev forrige innlegg, og jeg skrev samtidig som han engangssvensken der forklarte, og her er ordrett det han sa til meg(bortsett fra at jeg har oversatt til norsk, hehe).
    Sitat Opprinnelig postet av Engangssvenske hos CD
    Dette er et kjent Softwareproblem, forhåpentligvis forsvinner dette problemet i neste update som er blitt lovd at skal komme i løpet av mai måned.

Dine opptak vil du ikke få tilbake, men du kan formatere harddisken for å få tilbake lagringskapasiteten på den.

Du går inn på: Meny - informasjon - produktdata - trykk på rød knapp, info-knapp, grønn knapp(i den rekkefølgen, ikke noen skal trykkes samtidig).
    Da skal en teknisk meny dukke opp, der velger man harddisk, så formatere harddisk.
    Så kommer det frem en fransk tekst, velg ja (valget står på norsk), om den ikke slår seg av av seg selv, skru den av og slå på igjen.

Så blir det å kjøre en hurtiginstallasjon av pvr'en igjen som førstegangs-oppstart.

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Dette er et velkjent problem på disse PVR for kabel-tv, ble nevnt i TV2 Hjelper deg i forrige uke. Jeg har ikke hatt det problemet mer en en gang så jeg har vert heldig.

EDIT: Jeg har kabelboksen.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min er riktignok ikke til kabel, men som han i telefonen sa så var det et kjent problem..
    Det kjipe er at alle favorittlister og slikt forsvinner sammen med opptakene fra NGC. men programmene kommer sikkert i reprise..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •