TV 2 hjelper deg - 20:30 CD's HDPRV - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mach III
    Boksene til Sagem har vel ikke gjort annet enn å skape trøbbel både for forbruker og tv-distributører helt siden Viasat gikk over til digital-tv(Sagem 4150). Det må være noen ufattelig gode avtaler Sagem lokker med, siden selskapene kjøper søpla deres gang på gang...

Mach III
    Situasjonen er helt annerledes med SD mottakeren til CD , nemlig CDC 5050 ( produsert av Handan i Korea ! Det er nesten ikke noe klager å lese om denne mottakeren, som beviser en gang til at i Korea får man ikke bare bedre hardvare , men også fleksibilitet.
    Kanskje CD bør ta kontakt med Marusys Ltd for sin HD platform istedenfor Sagem ?:-D :wink:

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Sitat Opprinnelig postet av Momagel
    De som tror de ikke har problemer med sin tuner, kan jo bla litt opp og ned i opptakslisten sin... Da vil de fleste erfare at tuneren går i heng. Denne feilen var borte rett etter sist programvare oppdatering, men har kommet tilbake etterhvert som listen endres.

At CD tror at alle har en feilfri tuner skyldes jo at de fleste ungår å benytte funksjoner de vet ikke virker eller som vil gi problemer, er jo selvsagt ingen som kontakter kundeservice og sier i fra om slike feil/problemer.
    Henger meg på her. Litt blading i opptakslisten så henger `n og eg må bort og kutte strømmen. En gang til g 06090 ringes.......

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teikela
    RiksTv har også brent seg på Sagem, men har naturligvis kuttet dette ut.
    Min søster kjøpte Rikspakken med binding for et par uker siden og fikk vitterlig med seg en Sagem-boks. Jeg reagerte på at den brukte lang tid på oppstart, men ser ellers ut til å fungere.

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Greven
    Henger meg på her. Litt blading i opptakslisten så henger `n og eg må bort og kutte strømmen. En gang til g 06090 ringes.......

Ringte 06090 i dag tidlig. Den hang seg opp igjen... Hva skjer? Jo, en eller annen nisse lå bare på................

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det de sa på reportasjen? Uavhengige eksperter/fagfolk betegner boksen som ene og alene "søppel på strøm"...

Jeg får fnatt av CD...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •