HD-dekoder - HD 106-S - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 106 av 106
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fant forsåvidt ut hva Åse mener med "Exit-Epg-Back-Info". Jeg overså et punktum og da gikk lyset opp. Det betyr nullstilling av dekoderen, ved å taste inn kanpper på fjerkontrollen i nevnte rekkefølge.. Ikke å nullstille en eller annen epg-backup lagret i dekoderen... ops:

Edit:
    Åse kunne godt ha spandert informasjonen, at det er behov for paring av kort og dekoder, etter en nullstilling. Godt at kundeservice fremdeles var åpen. Så gjenstår det å se om dette var verdt strevet...

Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Sitat Opprinnelig postet av enjarl
    Et lite men etter SW oppdateringen forleden dag. Av nye ting jeg har oppdaget er følgende:

• Nå har signalmåleren fått både signalstyrke og signalkvalitet i %
    • Nå fryser HD-dekoderen nesten hver dag. Bildet fryser på skjerm. Ingen reaksjon fra fjernkontroll. Må ta strømmen og starte på nytt for å få liv i den.

Får følgende svar fra CD når jeg spør på deres FB sider, når jeg stiller følgende spørsmål:

De gir jo skikkelg informative svar der i gården... :shock:
    Noen som vet hvordan man nullstiller "Exit-Epg-Back-Info" :?:
    Denne boksen har faktisk vært meget stabil til nå... Et under kanskje siden den kommer fra våre venner hos Sagem. Ingen ting varer evig...
    Virker som om du blir bedt om å trykke på de 4 knappene på fjernkontrollen din. I rask rekkefølge. Da får du nok opp en meny av noe slag, som lar deg formatere boksen.

Men hvor du skal være i menyer eller sånt, når det trykkes, aner jeg ikke..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått et snodig problem etter siste sw oppdateringer.

Tuneren fortsetter å leve sitt eget liv med utgangspunkt i siste tastevalg på fjernkontrollen. Øker jeg volum, fortsetter den etter en stund å øke med ujevne mellomrom. Skifter jeg kanal, hopper den etter en stund til neste.....

Så til det artige 8) Oppdaget at tuneren frøs, responderte ikke på fjernkontrollen. Måtte da ta strømmen.
    Fant så ut til min store forundring at det var fjernkontrollen på varmepumpa som gjorde at den den frøs. Hver gang jeg gjorde noen endringer på pumpa, tryna tuneren. (litt ironisk at varmepumpa får tuneren til å fryse, men..... :lol: )

Enden på visa er at jeg får ny tuner fra CD. Får da den nye cdc 9000, så sånn sett er jeg fornøyd med sw oppdateringen .....:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det samme her. Nå et det takk og farvel til Sagem. 2 stk CDC 9000 er på vei i posten. Kjøpte forresten en Samsung TV UE32D6515 for leden dag til bruk på fjellet. Den har alle tunere innebygget (DVBC. DVBT og DVBS + IPTV) og timeshift/ singeltuner pvr med ekstern usb-disk. Koblet til parabolen og kjørte oppsett. Funker utmerket rett ut av esken! Eneste rare var at jeg måtte endre språk også på tekst-tv for å bli kvitt "C+ hjelperdegsladden" ops: Rart at de kan få til dette fra Kora, og at Canal Digital her på bjerget ikke klarer å få selv den enkleste boksen til å virke..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av enjarl
    Rart at de kan få til dette fra Kora, og at Canal Digital her på bjerget ikke klarer å få selv den enkleste boksen til å virke..
    Den du får heter Canal Digital CDC-9000, produsent Handan Korea.
    Den du har heter Canal Digital HD-106-S, produsent Sagem Frankrike.
    Hva mener du med "her på bjerget"?

Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dennis
    Den du får heter Canal Digital CDC-9000, produsent Handan Korea.
    Den du har heter Canal Digital HD-106-S, produsent Sagem Frankrike.
    Hva mener du med "her på bjerget"?
    Her på bjerget = Her i norge..

Norge er ett fjell stort sett!

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •