CD HDPVR blir "død"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer Biring sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Kongsberg
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CD HDPVR blir "død"

Jeg har hatt denne tuner nå i noen uker. I dag tidelig var den "død". Ikke noe lys i displayet.... Prøvde å nappe ut strøm.... Har målt at strømmtilførsel er O.K... Må vel da være noe med selve strømforsyningen inne i boksen?

Er det andre som har opplevd dette? Det er vel ikke noe annet å prøve selv?

Selvfølgelig skjer dette siste dagen før påske:cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo skikkelig dritt da. Så lenge strømforsyningen fungerer så må det jo være noe internt i boksen.

Uflaks kan man trygt si.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har nok ikke så mye valg dessverre, du må sende den inn... Du kan jo sjekke når kundeservice er åpent, det beste er nok å ringe. Mulig de kan hjelpe til med noe.

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du kan bare drømme at CD sin kundesenter har åpent i påsken.
    Eneste forsikring mot en slik situasjon er å ha flere mottakere ( ikke nødvendigvis samme type ) :wink: Har vært bort i samme tilfelle for par år siden og nå har jeg i bilen alltid en ekstra CDC 5050 når jeg reiser til hytta .

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Kongsberg
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Biring
    Jeg har hatt denne tuner nå i noen uker. I dag tidelig var den "død". Ikke noe lys i displayet.... Prøvde å nappe ut strøm.... Har målt at strømmtilførsel er O.K... Må vel da være noe med selve strømforsyningen inne i boksen?

Er det andre som har opplevd dette? Det er vel ikke noe annet å prøve selv?

Selvfølgelig skjer dette siste dagen før påske:cry:
    Ja da fikk jeg endelig en ny boks i dag. Den støyer mye mer enn den forrige
    Den tidligere boksen hadde WD disk. Denne har ST. Men den slår seg av i standby. Virker på meg som om harddisken støyer noe mer, men mest ulyd kommer kanskje fra kjølevifta som "girer" seg mer opp enn på den forrige boksen.

Tror jeg tar en tur til glassmester`n og får laget et plexiglass foran, håper det vil avhjelpe:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV2 hjelper deg kjører en sak angående CDs mottakere i morgen. Interessant å se hvordan den saken vinkles.

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Kongsberg
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sagaen fortsetter....

Stålsatte meg og ringte CD for å klage på lydnivå + harddisk surrer og går også i standbye. "Guruen" på CD mente jeg jo bare kunne skru opp lyden på annlegget for å overdøve tuner... Prøvde også å forklare forskjellen v/ ST og WD disk, men fikk da beskjed at det ikke var forskjellige disker... Og jeg måtte ikke tro på alt jeg så på div forum! Det var dråpen, jeg måtte gå et annet sted i butikken slik at ikke kundene mine kunne høre meg... Jeg forklare han om informasjonsmenyen på produktet "hans" og mulighet til å sjekke type HD++ Fikk tilslutt medhold i å bytte, "men det var siste gangen sa han" ..idiot...

Pakket den opp i dag, jippi.. det var WD disk. Spinner ikke i standbye lengre, setter sparebørsa til yngstemann midt oppå, så blir den lille resonansen borte.
    Nå er jeg glad igjen, får "nyte" denne boksen så lenge den funker...

Hvordan er det mulig å finne så ukompetente folk og tillegg ikke lære de noe opp? De svarer jo i "hytt og pine" Kanskje de er plukka opp på "plata" i Oslo?:roll: Nei fra spøk til alvor, et stort selskap som CD burde kosta på noen flere kompetente folk til kundeservice, for det er vell et kostnadsspørsmål...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan ikke være tvil om at det er forskjellige harddisker nei (har hatt endel bokser selv også). En påstand om noe annet håper jeg beror på manglende kompetanse...og ikke bevisst lyving.

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Kongsberg
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gundog
    Det kan ikke være tvil om at det er forskjellige harddisker nei (har hatt endel bokser selv også). En påstand om noe annet håper jeg beror på manglende kompetanse...og ikke bevisst lyving.

Det tror jeg også, det ville være for idiotisk å nekte for ting som er fakta.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Biring
    Det tror jeg også, det ville være for idiotisk å nekte for ting som er fakta.
    Enig, men det er ikke tillitsvekkende at kunnskapsnivået hos kundebehandlerne er så til de grader lavt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •