Trenger litt hjelp =)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger litt hjelp =)

Hei å hå..
    Jeg har en dreambox som jeg har brukt en stund nå.. Men istad tenkte jeg att jeg skulle kobble slik att jeg fikk viasat kanala også.. kobbla ledningene inn i en switch som jeg har hatt liggende en stund.. Når jeg kom inn hadde jeg fremdeles signal på Canal Digital kanalene.. Så gikk jeg inn i menyen og valgte at jeg skulle ha "2 Satelitter via DiSEqC A/B" istedet for "en singel satelitt".. Jeg valgte Thor og Sirius4.. Men etter jeg gjorde det får jeg ikke "tuner lock" på noen av de.. Forslag?

Takk takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det en stund siden jeg har brukt DM bokser men hvis jeg ikke husker feil så har du muligheten å sette opp på hvilken frekvens du skal få signal når du setter opp boksen :-)

Jeg er så å si sikker at du trenger å spesifisere frekvensen får at du skal få lock mens du er i oppsette.
    Elles må du vite på hvilken port er Thor og hvilken Sirius, du må sette riktig pårt i boksen, mange ganger er det slikt at Thor er på port A men noen ganger er det Sirius som er på Port A
    Spill med innstillingene du så kommer du langt

mvh

bobi

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Kjapt forslag (på vei ut) :-D

DiSEqC A/B kan ofte være forskjellig signalutsending enn på på DiSEqC 1 og DiSEqC 2.

Hender ofte at en DiSEqC ryker. Viktig å sjekke hvilken sat som er koblet til hvilken inngang.

Hilsen en som ikke kjenner Dreambox såååå godt !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •