Beste lyd/effekt for max 15.000.-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste lyd/effekt for max 15.000.-

Sett mye på en PIONEER SC-LX82 som ligger på 14.000.- . Men har surfet litt rundt og kom over Emotiva UMC-1 sammen med en Emotiva XPA-5 eller en Emotiva UPA-7 Kommer vel på 9200.- som blir 11500.- inkl 25% moms. Så frakt på dette... sikkert rundt 2000.- så blir omtrent den samme prisen.

Hva ville dere ha valgt og hvorfor?

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    no brainer for meg i allefall , men jeg er jo litt pro emo :-D
    umc1+xpa5 må vel gruse alt innen samme prisklasse når det kommer til fleksibilitet og krefter til å drive "alt".
    Eneste aberet jeg kan se er at umc1 ikke vil være tilgjengelig før medio april om du ikke er på preorder lista, og at den vil gå litt opp i pris før den er tilgjengelig .
    det har vært litt kluss med umc1 siden lansering men den er 100% software oppgraderbar og etter første oppdatering ser det meste ut til å være fikset , bortsett fra auto oppsett som kan være kronglete iflg innlegg på emoforum, men dette jobber de med og før den er tilgjengelig vil nok den saken være fikset.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kappel
    no brainer for meg i allefall , men jeg er jo litt pro emo :-D
    umc1+xpa5 må vel gruse alt innen samme prisklasse når det kommer til fleksibilitet og krefter til å drive "alt".
    Eneste aberet jeg kan se er at umc1 ikke vil være tilgjengelig før medio april om du ikke er på preorder lista, og at den vil gå litt opp i pris før den er tilgjengelig .
    det har vært litt kluss med umc1 siden lansering men den er 100% software oppgraderbar og etter første oppdatering ser det meste ut til å være fikset , bortsett fra auto oppsett som kan være kronglete iflg innlegg på emoforum, men dette jobber de med og før den er tilgjengelig vil nok den saken være fikset.
    Kanskje bare skal beholde Yamaha 765 å kjøpe til en XPA-5??

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Kanskje bare skal beholde Yamaha 765 å kjøpe til en XPA-5??
    Sikkert like greit i starten. Emo har lovet mange datoer de ikke har klart å holde.

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Sikkert like greit i starten. Emo har lovet mange datoer de ikke har klart å holde.
    Nå er det vel noe relativt annet å beregne hvor lang tid det tar sende ut en enhet som allerede er i masseproduksjon enn det er å beregne hvor lang tid det tar å utvikle den , så jeg tror kanskje ikke det en relevant bekymring.
    Men å beholde yam som pre/pro kan jo være et alternativ, vet ikke om den takler hd formatene ??? gjør den ????

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kappel
    Nå er det vel noe relativt annet å beregne hvor lang tid det tar sende ut en enhet som allerede er i masseproduksjon enn det er å beregne hvor lang tid det tar å utvikle den , så jeg tror kanskje ikke det en relevant bekymring.
    Men å beholde yam som pre/pro kan jo være et alternativ, vet ikke om den takler hd formatene ??? gjør den ????
    Den takler HD formatene, litt derfor jeg kjøpte den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •