Valg av effekttrinn

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av effekttrinn

Begynder så vidt og kompletere mitt, får vel si midlertidige hjemmekinosystem som består av komponenter fra Klipsch Synergy serien(2x KSW 10",B3,C2 og F2 kommer om ikke det blir F3). Dette drives av en sikkert helt ok forsterker av typen Yamaha RX-V663, men føler at et effekttrinn er på sin plass. Mye snax og velge imellom, men å få testet uten og kjøpe først er litt vanskelig når en bor så forb....sentralt(ironisk ment ja). Så da prøver jeg og være føre var og spørre på forumet her etter meninger og inputs. Yamaha og Klipsch er en kombinasjon som lager det litt høyt i toppen, så hva skal jeg da investere i til en fornuftig midlertidig pris som mykner opp lyden litt i tillegg til og ha full kontroll på elementene? Alle innspill taes imot med stor takk!

Stian

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er masse å velge i. Klipsch og Yamaha er jo en ypperlig kombinasjon i mine ører!

Gode effektforsterkere lages av blandt annet Emotiva, Parasound, Nad, Anthem, Primare, Rotel osv. osv.

Emotiva leverer jo masse effekt for pengene, og de har fått mye skryt her inne, selv om jeg ikke er nevneverdig imponert over hvordan det låter spilt på Klipsch rf63.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ville kjøpt en parasound 2250, det funker, mulig 2125 vil gjøre jobben greit også.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rotel RB-1066 kan det vere noe tror dere? Ser der er en til 3500 på nettet..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •