Vurderer å bytte NAD M15 HD og M25 til stereoforsterker (maks 35 000)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vurderer å bytte NAD M15 HD og M25 til stereoforsterker (maks 35 000)

Jeg har for tiden en NAD M15 HD og en NAD M25 som driver B&W 803D. Jeg vurderer imidertid å trappe ned til en stereoforsterker, da jeg uansett ikke kjører mer enn tokanalslyd i øyeblikket og jeg rett og slett tror det blir for dominerende i leiligheten min å fyre opp en senter og to bakhøyttalere til.

Noen som har forslag til en god stereoforsterker til å drive B&W'ene med? Prisen bør ikke være over 35 000 og jeg har ikke noe imot å kjøpe brukt.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loooogical
    Jeg har for tiden en NAD M15 HD og en NAD M25 som driver B&W 803D. Jeg vurderer imidertid å trappe ned til en stereoforsterker, da jeg uansett ikke kjører mer enn tokanalslyd i øyeblikket og jeg rett og slett tror det blir for dominerende i leiligheten min å fyre opp en senter og to bakhøyttalere til.

Noen som har forslag til en god stereoforsterker til å drive B&W'ene med? Prisen bør ikke være over 35 000 og jeg har ikke noe imot å kjøpe brukt.

Selger du M15HD allerede? Var du så misfornøyd med den..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har så vidt brukt den, så har ikke noe grunnlag for å si om jeg er fornøyd eller ikke, men jeg har rett og slett ikke bruk for den. Bestilte den før jeg flyttet inn i leiligheten min, og innser nå at jeg aldri kommer til å kjøpe meg senter og bakhøyttalere grunnet plassmangel. Da bytter jeg heller til en stereoforsterker og frigjør litt kapital.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Behold det du har, ser ikke noen grunn til å bytte, tape masse penge, angre osv osv...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg selger taper jeg jo ikke stort. NAD M15HD er jo ny, så den selger jeg i så fall type 500-1000 kroner billigere enn om den var kjøpt ny. M25 fikk jeg billig, så der tjener jeg penger på salg...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det bare vært avklart hva som kommer til å skje med dette såkalte "prosettet" så tror jeg at jeg hadde kjøpt M15HD av deg..

Hvis det ender opp med at kun Hifi Klubbens utsendte kan kalibrere M15HD så får jeg se om det finnes noe annet med tilsvarende kvalitet på markedet i stedet for.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har jo stadig muligheten til å kjøpe deg et Audyssey prokitt fra en annen forhandler (dette blir litt dyrere enn 4000 inkludert lisens). Jeg tror imidlertid det kommer til å ende opp med at man kan kjøpe et modifisert NAD-sett til rundt 4000 (inkludert lisens) fra hi fi klubben som man kan kalibrere så mye man vil med, dersom man ikke vil betale Hi Fi Klubben 1000-1500 hver gang man skal få det gjort. De er imidlertid stadig i forhandlinger med Audyssey så vidt jeg vet.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja..

Da får vi se om NAD M15HD er den berømte katta i sekken..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden