Støy/brumming i høyre kanal på forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Støy/brumming i høyre kanal på forsterker

Eg har irritert meg ei stund over støy frå den høgre kanalen på forsterkaren min, og eg har prøvd ulike tiltak som ikkje ser ut til å ha nokon effekt. Støyen er som ei during som er akkurat høgfrekvent nok til å bli veldig irriterande.

Når eg skrur på forsterkaren og berre høgtalarane er kopla til, så er ikkje lyden der, men når eg pluggar inn cd-spelar og tv, så kjem lyden. Dette er uavhengig av kva for linjeinngong eg brukar, og om eg pluggar inn berre tven eller cd-spelaren.

Forsterkaren er Cayin 251B, høgtalarar er Dynabel S23, cd-spelar er Panasonic BD60, TV: Panasonic 42" plasma (42PX10E) og eg har parabol, ikkje kabel-tv. Kablar: Tara Labs Phase III TFA (høgtalar), Tara Labs Prism (signal).

Er det nokon som har teoriar om kva som kan vere problemet?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er alle apparatene koblet fra samme strømuttak ? Hvis du kobler kilde og forsterker i forskjellige vegguttak med litt avstand i mellom kan dette skape brum, spesielt om det er jordede apparater i jordede uttak.

Prøv også hele anlegget i ujordet uttak dersom du har dette tilgjengelig.

Ellers er det viktig å sjekke at det ikke er brudd i skjermen på signalkabelen, og at det er god kontakt mellom RCA kontakteen og bøssingene på apparatene.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for rask tilbakemelding!

Alle apparat er kopla til det same straumuttaket, ja. Huset er relativt nytt, så alle kontaktene er jorda, så eg får ikkje prøvd utan jord.

Eg kan kanskje prøve med ei skøyteledning frå ei kontakt kopla til ein annan kurs, og sjå om det hjelper, og så sjekke signalkablane (eg hadde ikkje tenkt på at det kunne vere brudd på skjemen)

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde et lignende problem med min effektforsterker som jeg løste med å separere signalkabler 100% fra strømkablene.

på tidligere anlegg har jeg fått vekk knitring i diskant med å få vegg jordingen i strømkablene og galvanisk skille på tv'en

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dimm
    hadde et lignende problem med min effektforsterker som jeg løste med å separere signalkabler 100% fra strømkablene.

på tidligere anlegg har jeg fått vekk knitring i diskant med å få vegg jordingen i strømkablene og galvanisk skille på tv'en
    Takk for tips! Alt skal prøvast!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lumbago
    Takk for tips! Alt skal prøvast!
    Gjør det, men galvanisk skille kan du droppe når du har parabol

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg las i ein annan tråd om nokon som hadde teipa over jordinga på kabelen til forsterkaren. Som sagt, alt skal prøvast. Og jammen - surprise - så vart det stille! Det var som berre!

Er det ikkje rart at det skal bli kluss med jordinga når alle kontaktene er plugga i den same stikkontakta? Det er berre tv-en og forsterkaren som er jorda. Det er vel heller ikkje heilt optimalt å teipe over jordinga...

Er det andre måtar å løyse dette på? Det står noko om "ground loops" her: Ground loop problems and how to get rid of them - har forsterkaren blitt infisert av ein "ground loop"/ jordsløyfe?

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    går helt fint å kjøre ujordet på stereobenken.. jordingen har bare en funksjon i et elekrisk anlegg og det er personvern

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dimm
    går helt fint å kjøre ujordet på stereobenken.. jordingen har bare en funksjon i et elekrisk anlegg og det er personvern
    Og på stereobenken trenger man ikke personvern ?
    Den uttalelsen din der er rimelig skummel.

Hva om barnet på 3 tasser barføtt over det varme flisgulvet i kjellerstua og tar på den defekte forsterkeren (en fas til chassis, feks) med overteipet jording ?

Skjerpings folkens ! Hvis et apparat har jordet støpsel, så er det fordi det ikke er dobbeltisolert og kan gi støtfare hvis det ikke er jordet.

Jordsløyfer kan løses uten å gå på akkord med sikkerheten, feks ved å benytte signalkabel hvor skjermen er terminert kun i senderenden.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tråden har jo blitt gamal, men eg tenkte eg kunne leggje inn ei lita oppdatering og samstundes takke for gode råd.

Eg er heilt samd med det som er sagt over: tryggleiken framfor alt! Teipen var berre meint som eit eksperiment for å feilsøke litt.

Eg har prøvd ein del tiltak, men det som fungerte best var følgjande:
    Eg gjorde som Bønna føreslo og lagde meg nokre såkalla semibalanserte signalkablar. Desse kopla eg slik at skjermen var festa i avsendarenden - altså frå TV og Blu-Ray-spelar mot forsterkar. Brumminga var der framleis, men ikkje like høg.
    I frustrasjon kopla eg tilfeldigvis kabelen mellom forsterkar og Blu-Ray-spelaren slik at skjermen var terminert i forsterkarenden - og vips - bortimot heilt stille.

Kva som skjer om eg seinare koplar fleire apparat inn på forsterkaren blir jo spanande å sjå.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjekt å høre at tips til trygge tiltak førte fram

Dette kan sikkert være gode tiltak å prøve for andre i samme situasjon. Nå kan de jo lese om at det faktisk fungerte i praksis.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Hei.

Har samme problem med en ny primare a30.5, og har prøvd det meste. Er på vei til å sende den inn for sjekk, men det er tungvindt og tar lang tid.

Hvordan modifiserte du signalkablene, har du et bilde eller tegning du kunne dele med deg, så kan jeg prøve det først.

mvh Lars

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Det er, slik eg har forstått det, to måtar å gjere det på.

1: Du lagar ei semibalansert kopling. Du treng då ein signalkabel med skjerm + to leiarar (hot og neutral).
    - I den eine enden av kabelen koplar du saman skjermen og den nøytrale leiaren. Du snurrar då skjermen og kabelen slik at dei blir til ein kabel, og så loddar du leidninga fast i jord-delen av rca-pluggen. Den "heite" leiaren loddar du fast i senterpluggen.
    - I den andre enden av kabelen loddar du den nøytrale leiaren til jord på rca-pluggen, og "hot" til senterpluggen. Du passar då godt på slik at skjermen ikkje er i kontakt med rca pluggen. Klipp den heilt ned og fest ein teip-bit over.

Her er ei veldig enkel teikning av fenomenet som eg fann etter eit lite google-søk: http://www.bobsdevices.com/diagram.gif

2: Dersom du har ein signalkabel med berre to leiarar kan du klippe av leidninga som går til jord i den eine enden, slik:

Signal -------------------- Signal

Ground (not connected) Ground

Sjå her for meir info om denne framgangsmåten. Her er det ein viss risiko for at kabelen kan fungere som ei antenne som plukkar opp støy, men eg har prøvd denne metoden og, og eg fekk ikkje noko problem med det.

Du må sjølvsagt vere forsiktig så det ikkje blir kortslutningar eller slikt i kabelen. Det er også dei som hevdar at det vil vere ugunstig for lyden å gjere det slik. For meg var det i alle fall verd eit forsøk - og det viktigaste for meg var å bli kvitt den intense duringa

Eg håper dette vart passeleg uklart.

Sitat Opprinnelig postet av gaustabl
    Har samme problem med en ny primare a30.5, og har prøvd det meste. Er på vei til å sende den inn for sjekk, men det er tungvindt og tar lang tid.

Hvordan modifiserte du signalkablene, har du et bilde eller tegning du kunne dele med deg, så kan jeg prøve det først.

mvh Lars

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei igjen.

Har sendt forsterkeren inn til en sjekk, men hvis de ikke finner noe vil jeg forsøke ditt forslag, tusen takk for "oppskriften".

mvh Lars

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0