ipod touch

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: ipod touch

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ipod touch

heii har en ipod touch lenge siden jeg har brukt den men det står når jeg skulle ta den på ipod er deaktivert koble til itunes men har gjort det så når jeg kobler til står det "det står at jeg må løse opp en kode som er på ipoden men kan jo ikke gjør røre noe på ipoden.

takker for svar

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det ett spørsmål der en plass eller?
    Vil du kjøpe noen "." og "," og kanskje et "?"

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det var e spørsmål !!!!!

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehehe, er dette en spøk?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe.. Prøver å hjelpe deg litt her. Si fra om jeg har delt opp setningene på feil steder:

heii! har en ipod touch. lenge siden jeg har brukt den, men når jeg skulle ta den på så står det : "ipod er deaktivert, koble til itunes". Har gjort det, men når jeg kobler til står det at jeg må løse opp en kode som er på ipoden, men kan jo ikke røre noe på ipoden.

Ellers så har jeg ikke svar på spm ditt desverre, men finnes en del forum som har egne og lange tråder som kun omhandler ipod/iphone.

Anbefaler:iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene - Forum - Audiovisuelt.no
    og
    Vis forum - iPod touch • ipod1

Til dere over her:

Istedenfor å kritisere gutten så bør dere kanskje legge litt godvilje til for å hjelpe han? Har selv en kamerat med dysleksi som er livredd fora pga. at folk skal legge mer vekt på hvordan han skriver enn HVA han faktisk skriver! Synes det generelt er et godt miljø på forumet her, så synd om vi skal gå fra avforum.no til et rettskrivingsforum....

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av glx-rider

Til dere over her:

Istedenfor å kritisere gutten så bør dere kanskje legge litt godvilje til for å hjelpe han? Har selv en kamerat med dysleksi som er livredd fora pga. at folk skal legge mer vekt på hvordan han skriver enn HVA han faktisk skriver! Synes det generelt er et godt miljø på forumet her, så synd om vi skal gå fra avforum.no til et rettskrivingsforum....

+1

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Til dere over her:

Godt poeng, tar litt selvkritikk der...

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe.. Prøver å hjelpe deg litt her. Si fra om jeg har delt opp setningene på feil steder:

heii! har en ipod touch. lenge siden jeg har brukt den, men når jeg skulle ta den på så står det : "ipod er deaktivert, koble til itunes". Har gjort det, men når jeg kobler til står det at jeg må løse opp en kode som er på ipoden, men kan jo ikke røre noe på ipoden.

Ellers så har jeg ikke svar på spm ditt desverre, men finnes en del forum som har egne og lange tråder som kun omhandler ipod/iphone.

Anbefaler:iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene - Forum - Audiovisuelt.no
    og
    Vis forum - iPod touch • ipod1

Til dere over her:

takk fikk det til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •