Onkyo - B&W/Dali/Monitor Audio - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har selv Monitor Audio på Onkyo reciver, å reciveren driver dem meget bra syns jeg.

Jeg kan ikke klage på lyden jeg har=) Men tror kansje Klipsch blir å passe deg bedre, Klipsch er og såpass lette å drive så en reciver holder mest sansynlig til å få orntlig morro lyd.

Se hva du finner brukt på finn.no, hifisentralen.no og Avtorget=)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Det kommer litt an på hvilken MA du mener:-D

Hva er budsjettet ditt på høyttalere?

RS6 har jeg hørt flere ganger, og den synes jeg er sinnsykt bra. Meget bra og definert trykk i bånn. Nydelig mellomtone og svært luftig og detaljert. Søk litt på tester rundt på nettet så skjønner du hvorfor. De er ikke spesielt tungdrevne.

Det er jo også kommet ny modell som heter RX6 som jeg definitivt ville tatt med i vurderingen. Hvor holder du hus forresten?

En prøvelytt eller 10 er alltid lurt:-D
    Ja, jeg var å søkte litt rundt om på nette og kom over RX6'n og trur faktisk det blir disse høytalerne på en reciver med pre-out så jeg slipper bytte ut heile skiten hvis jeg vil ha mer effekt Holder hus i tromsø

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomtenisse
    Ja, jeg var å søkte litt rundt om på nette og kom over RX6'n og trur faktisk det blir disse høytalerne på en reciver med pre-out så jeg slipper bytte ut heile skiten hvis jeg vil ha mer effekt Holder hus i tromsø
    Ha, så bra da. Dra til Bjørn på Hifihuset så får du en knallgod demo. Han er kjempehyggelig og skikkelig service-minded.

Hils fra Trond:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha, så bra da. Dra til Bjørn på Hifihuset så får du en knallgod demo. Han er kjempehyggelig og skikkelig service-minded.

Hils fra Trond:-D
    Ja jeg var der og fikk en knall deal, så slo til:wink:

Takk alle sammen for hjelpen og tipsene jeg har fått8-) Nu er det bare å vente på å få utstyre i hus, kobla alt opp og innstilt det... regne det blir mange tima lesing i manualen:roll:

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomtenisse
    Ja jeg var der og fikk en knall deal, så slo til:wink:

Takk alle sammen for hjelpen og tipsene jeg har fått8-) Nu er det bare å vente på å få utstyre i hus, kobla alt opp og innstilt det... regne det blir mange tima lesing i manualen:roll:
    Ble det RX6?

Fortell fortell hvordan de spilte:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble det RX6?

Fortell fortell hvordan de spilte:-D
    Jah, det ble rx6 og rx center:-D Skal skrive et innlegg når jeg har fått de i hus, regner med det blir mandag/tirsdag, men seinest onsdag:roll: hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da va alt i hus og oppkoblet8-) Ble rx6 og center i samme serie og yamaha reciver, med mye evling og bannskap fikk man no endelig kobla det opp, og ikke minst stilt recivern sånn jalla ok inn Og det eg kan si med en gang er at lyden er ikke noe å klage på. Klar og varm lyd selv om jeg muligens kan stille det bedre inn å få enda bedre lyd.

Men jeg trur enda jeg ikke har fått stillt reciveren "perfekt" inn, tar vel sin tid før man finner ut av alle funksjonene og hva de er til:roll: Hvis noen har noen gode tips og råd til meg så spøtt ut?:wink:

Og på høytalerne er det jo to innganger til kablene (HF/LF) med en sånn der "plugg" som connecter begge inngangene.... hvordan skal denne stå og hvor det gir best lyd å koble ledningene inn?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •