Onkyo TX-SR607 problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo TX-SR607 problem

Har nettopp investert i mitt første surroundanlegg, og trenger hjelp. Koblet sammen alt og skulle slå på forsterkeren for første gang da problemet oppstod, ca 2 sekunder etter jeg trykket på ON kommer det en klikkelyd og forsterkeren går tilbake til standby modus. Har prøvd å koble alt fra hverandre og sammen igjen med samme resultat, har også prøvd å slå på forsterkeren uten at den er koblet til noe.
    Her er en link til anlegget jeg kjøpte:
    Onkyo TX-SR607 m/Dynavoice F-6 EX 5.0 og XTZ 99 W10.16 Med Sub og Forsterker | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Er helt nybegynner på området, så håper noen kan hjelpe...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

feil på recivereren

Ser ut som om det kan være noe galt med forsterkeren. Har samme forsterker og den lager mye klikkelyder når den skifter kilde/mottar annet signal. Ellers kan det være at den går i stanby grunnet overspenning. Forsøk å koble inn hodetelefoner i kontakten uten at det er noe annet koblet til. Mest sansynlig må du sende den inn.

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme reciver, fikk samme problem da jeg var litt ivrig og glømte å endre -speaker type- da jeg skulle bi-ampe frontene. Det resulterte i at overspenningskretsen slo ut. Etter å forsket litt i manualen(ja den er faktisk til å lese) Fant jeg ut at reciveren måtte resettes og koble alt ifra den(høyttalerkabler, strøm, HDMI osv.) For så la den stå i godt og vell over en time. Da virket alt etter på. Så jeg ville ha prøvd det først.

På side.203 manualen(http://www.eu.onkyo.com/dl/1334040/M...ch-Swedish.pdf) finner du mye nyttig info på problemet ditt og hva du må gjøre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har prøvd dette, men det ga ingen resultater. Skal sende den tilbake til Surround.no og se om de finner ut av det...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd å høre med forsterkern!

Er veldig interessert i å høre hva du synes om høytalerne når du får prøvd de, har selv titta på tilbudet, men uten å gå til innkjøp da jeg er noe usikker på de.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •