Rotel RB-1070 VS 1066 og 1080 på B&W 683

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rotel RB-1070 VS 1066 og 1080 på B&W 683

Hei.

Mitt annlegg består av Denon 3806. B&W DM-683, Dali r1000 og En Xtz 12" sub.. og Snart en B&W HTM61 center, (er på utkjikk så vist noen er interisert i å selge så)

Det som er problemet er at jeg er student og har ikke allverdens med penger og trenger mer power, har lest mye og funnet ut at rotel og B&W er en bra match. Har sjeldent vært plaget med at Denon har koblet seg ut når jeg har spilt høyt, men jeg fikk nokk da jeg så This is it på blueray med DTS lyd og recivern koblet ut to ganger iløpet av filmen. Da er det et tegn at det er på tide og få seg en effekt, dette vill jo også bli værre da jeg snart får en stor center.

Det jeg lurer på er hvilken av disse rotelene som er best egnet.. eller er jo helt sikkert at 1080 er god match med tanke på kraft. Men vill en rotel 1070 som er en god del billigere være nokk til å drive disse høytalerne? ser også at det er en rotel 1066 til salgs som man kan få 3x150watt dette er jo egentlig perfekt med tanke på centern.

Så va er deres meninger om dette? vill det holde med en rotel 1070 eller må jeg opp på kraftigere sjyts??

Takk for svar på forhånd
    Jørgen Solvik

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Har selv B&W 683 og HTM61 som jeg driver med en Rotel RMB 1095, jeg har bare positive erfaringer med denne kombinasjonen.

NAD + 683 er også en god kombinasjon, tidligere ble mine 683 drevet med en NAD C272, noe som også var en god kombinasjon.

Active
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C30
    Hei.

Har selv B&W 683 og HTM61 som jeg driver med en Rotel RMB 1095, jeg har bare positive erfaringer med denne kombinasjonen.

NAD + 683 er også en god kombinasjon, tidligere ble mine 683 drevet med en NAD C272, noe som også var en god kombinasjon.
    Ja fikk høre på hifiklubben at NAD var en god kombi med 683, men tror heller jeg vill ha en Rotel.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •