Dedikert tråd til Emotiva UMC-1/UMC-200 og XMC-1 Lyd- og bildeprosessor - Side 34

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 34 av 34 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34
Viser resultater 661 til 664 av 664
    Newcomer wabble sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ang. fjernkontrollen så bytt den ut med en Harmony som gjør jobben bedre.

Har ikke noe erfaring med UMC-1, men lest en del kommentarer om firmware/problemer med den før jeg kjøpte UMC-200.
    --
    Audio Physic Tempo 25 | Bel Canto DAC2.5 | Bel Canto REF500M | Panasonic 50" VT50 | Apple TV 3.gen | Playstation 3 | Nordost Frey ht og bal ic | Supra LoRad 2.5 pc | Supra LoRad MD06-EU/SP nf/v

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for raskt svar skal prøve å lese meg litt opp på firmware greia.. spørs hvordan dette går med mac dog..

fjernkontroll... denne du tenkte på ? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...-fjernkontroll sikker ikke dum til prisen iallefall da kan jeg jo styre dvd/cd spilleren med det samme og

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så de tidligere i posten med umc-1 her får 40% på nye prossessorer. kan jeg og få dette tru? (den er jo ikke kjøpt i mitt navn liksom, så har ikke kvittering) frister å bare bestille ny istedet for å begynne å styre med firmware altså...

Newcomer wabble sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående fjernkontrollen hadde jeg vurdert å skaffe meg en som håndterte mer enn 3 enheter totalt selv, men det kommer jo an på hvilke behov en har. Tror jeg ville valgt minimum denne: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...-fjernkontroll så du kan tilpasse funksjonaliteten på en bedre måte med spesialvalg på skjermen i tillegg. Jeg har brukt en slik uten problemer i lengre tid, men oppgraderte nylig til en Harmony Touch som jeg syntes fungerer enda bedre. Om du bor i Oslo har jeg en Harmony med skjerm nevnt over du kan få til en hyggelig pris av meg (men send mld privat evt, vil ikke drive med salg i forumet).

Ang firmware aner jeg ikke. Kan jo alternativt sette opp bootcamp på den for å oppdatere om det er løsningen. Rabatten følger første eier slik jeg har forstått det (Emotiva sin kunde).
    --
    Audio Physic Tempo 25 | Bel Canto DAC2.5 | Bel Canto REF500M | Panasonic 50" VT50 | Apple TV 3.gen | Playstation 3 | Nordost Frey ht og bal ic | Supra LoRad 2.5 pc | Supra LoRad MD06-EU/SP nf/v

Side 34 av 34 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •