Hvordan få dempet alle linjeinnganger?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan få dempet alle linjeinnganger?

Jeg bruker en Cambridge Audio 740 int forsterker. Den har litt vel høy følsomhet på linjeinngangene. Den låter definitivt best fra klokka 10 og opp til 13 omtrent. Men allerede ved klokka ni klager kona og da er det litt vel høyt selv for meg...

Hvordan angriper jeg dette problemet? Hart hørt om noen rcaplugger jeg kan sette på kablene for å dempe signalet. Når jeg leser rundt på nettet ser jeg at slike dippedutter dreper dynamikken.

"Mitt elektronikkverksted" kan endre det med motstandere før volumpotmeteret men....

Hjelp folkens..

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gtbikes
    Jeg bruker en Cambridge Audio 740 int forsterker. Den har litt vel høy følsomhet på linjeinngangene. Den låter definitivt best fra klokka 10 og opp til 13 omtrent. Men allerede ved klokka ni klager kona og da er det litt vel høyt selv for meg...

Hvordan angriper jeg dette problemet? Hart hørt om noen rcaplugger jeg kan sette på kablene for å dempe signalet. Når jeg leser rundt på nettet ser jeg at slike dippedutter dreper dynamikken.

"Mitt elektronikkverksted" kan endre det med motstandere før volumpotmeteret men....

Hjelp folkens..
    Finnes plugger som du bare setter på de eksisterende signalkablene. Vet det finnes noen som demper med 10db.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Finnes plugger som du bare setter på de eksisterende signalkablene. Vet det finnes noen som demper med 10db.
    Hifi Collective

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •