Fosterker til Patos 410

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fosterker til Patos 410

Skulle hatt ny forsterker til Patos 410. Burde vel egentlig greid å letet meg fram til en selv, men midt i kaoset av forskjellig watt her og der så satser jeg på at je kan få tips fra noen som har litt peiling
    På Patos sine sider så står disse opplysningene: 35-23.000 Hz, 4 Ohm, 89 dB, 50-130 Watt. De opplysningene er noe helt anna enn hva det står bakpå høyttalerne, nå har ikke je høyttalerne her. Men er sikker på at det står noe med effekt både 120w og 200w. :-? Men må nok satse på at opplysningene på Patos sine hjemmesider som stemmer. Så det hadde vært gledelig om noen kunne nevne noen forsterkere som passer, evt sende linker til nye/brukte forsterkere

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,666
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags forsterker skal du ha? Ren stereo eller en surroundforsterker?
    De liker litt strøm disse,så litt kvalitet bør du nok gå for!!
    Hva slags pris hadde du tenkt deg?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en ren stereoforsterker je ska ha, helst mellom 3-5000, avhengig om det er nytte eller brukt....

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,666
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg hadde prøvd å strekker meg etter dennehttp://www.surround.no/product/527910/XTZ-Class-A100-D3%2C-Solv-sort.html
    Skal gi veldig mye for pengene,og den har innebygget DAC med digitale innganger,og det er det neimen ikke mange stereoforsterkere som har!
    Ser det ligger en brukt en på AV-torget til 4k også!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •