nå er jeg ikke helt sikker på om dette går da, men jeg har tenkt som så, hjemmekino anlegget mitt, er så å si komplett. Derfor tenkte jeg at jeg skulle LAGE meg noen pc høyttalere, separat til kontor pcen.
Jeg har alt ideen klar, og har et lite utgangspunkt i et bilde jeg lagde i photoshop, slik at jeg vet hva jeg kan se for meg når jeg lager plantegninger.
Jeg har tenkt å bruke subwoofer elementer fra cambridge audio disse har jeg to av, og kommer fra to set Creative inspire P380 2.1 pc set.
Men forsterkeren til den subwooferen i det anlegget har perfekte størrelsen for disse høyttalerene jeg skal lage, men effekten som kommer ut av den, kan ved kobling til større element bli om til litt uklar ''brumming'' istedenfor bass.
Er det noen, måte å forsterke dette signalet på, ville det hjulpet å F.eks. brukt en musicbaby dn-mps100 til å sende signalet gjennom f.eks. aux porten på den, og så ut i elementene, eller har jeg tenkt feil.
Om ikke det går å bruke f.eks. den musicbaby'en som en ''mellom forsterker'' er det da en annen mulighet å vri opp effekten uten å kjøpe en ny forsterker ? takker for kjappe og gode svar.

P.S. vil ikke kjøpe noe ''skikkelig'' da jeg liker å ''putle'' på for meg selv, som er halve gleden.