AVR 255 ingen lyd - Hjelp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AVR 255 ingen lyd - Hjelp?

Heisann folkens,

Fekk meg for ein månad sidan ein AVR255 som eg tenkte eg skulle kjøyre ilag med ein 5.1 oppsett. Hadde først kun centeret, så eg kjøyrte lyden gjennom der på lavt volum ei vekes tid, før eg fekk tak i resten av oppsettet. Fekk i går resten av høgtalarane, og kobla på. Kjøyrte auto kalibrering, og då fann han ikkje sub'en på første forsøk - den stod i sub-valet på 6/8 Channel Input, då eg skifta han til Pre-Out inputen fant han den.

Alt vart då kalibret, og det kom lyd frå alle høgtalarane under testen.
    Når eg då skal sjå Istid 3 frå PS3 med HDMI, kjem det ikkje lyd nokon plass (husk, der kom lyd frå center med same kabel og oppsett berre timar før). Det står berre her å hoppar mellom forskjellige sourround-oppsett og "smell" i høgtalarane når det skjer. Prøvar då å koble TV (dreambox) i front og stiller inn på Audio input ANALOG FRONT. Ingen lyd. Prøvar med ANALOG 3 bak på oppsettet med ein Ipod og ledning - ingen lyd.

Alt av bilete/video funkar klørt og fint(BenQ w10000), men ingen lyd. Sjekka software, det er frå juni og heiter 97.2.2. Skulle tru dette skulle virke - og der har jo akkurat vore lyd for nokren timar sidar.

Har eg kome bort i ein usynleg muteknapp? Eg forstår ingenting, og er då heller ein novice av-fan - kanskje nokon kan fortelje meg kva som vert gjort feil her?

Takkar for all evt. hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Firmware

Hahaha - her kom mange innspel!
    Fekk beskjed om å sende denne inn av Soundgarden, men prøvde sjølv å oppdatere Firmware. No funkar alt strålande!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •