zachry xp-2000 til XLS 215?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

zachry xp-2000 til XLS 215?

Heisann, noen som har peiling på om cambridge 605A forforsterker og en zachry xp2000(effektforsterker) funker bra på Cervin vega XLS 215?

Og noen som vet nypris på XP-2000 var engang? og kor mye strøm den trekker?

Takker for svar

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en xp2000 bør dra de ganske bra. har tidligere hatt en xp1200 som dro al1000 som bare pokker. har nå en xp600 på 2 15" cerwin vega v-max å den drar den subben opp til 126db uten å bli svett. anar ikke hvor mye strøm en xp2000 drar men min xp1200 tok min 13A sikring nesten hver gang jeg skrudde den på

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du bare spille idiotisk høyt er den knall sikkert.. men noe vellyd får du nok ikke....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Skal du bare spille idiotisk høyt er den knall sikkert.. men noe vellyd får du nok ikke....
    Skal ikke spille VELDIG høyt, men vil ha grei bass, og kunne spille ganske høyt Så du får dårlig lyd med den forsterkeren?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stereofan
    Skal ikke spille VELDIG høyt, men vil ha grei bass, og kunne spille ganske høyt Så du får dårlig lyd med den forsterkeren?
    Med mindre du allerede har kjøpt noe. Så kjøp heller XLS 15 og NAD 375, eventuelt XLS12. XLS 215 spiller ikke spess bra i mindre lokaler uansett!

Du får med XLS 12 / 15 bra med bass, samt kunne spille idiotisk høyt til tider!!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Med mindre du allerede har kjøpt noe. Så kjøp heller XLS 15 og NAD 375, eventuelt XLS12. XLS 215 spiller ikke spess bra i mindre lokaler uansett!

Du får med XLS 12 / 15 bra med bass, samt kunne spille idiotisk høyt til tider!!
    Har allerede kjøpt meg XLS-215, og en forforsterker fra cambridge. 605A

Men viss jeg bruker xp2000, blir det dårli lyd da? er det forsterkeren som gjir dårlig lyd? så du anbefaler ikke denne ?

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg synst ikke lyden på xp serien til zachry er dårlig ivertfall. min xp600 spiller i mine ører penere enn min nadc270 på cerwin vega dc12

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    jeg synst ikke lyden på xp serien til zachry er dårlig ivertfall. min xp600 spiller i mine ører penere enn min nadc270 på cerwin vega dc12
    Stoler på det jeg hehe. kjøper meg imorra. så får no se på lyden om den er brukbar, er ikke noe lydspesialist som pirker på småting :P hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Zachry xp 1200 m nad c165bee forforsterker som drar cls 215 som bare det! Den gir masse bass og kan makse vegaene lett. Angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte zachryen, knall effektforsterker til en knall bra pris !

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 7ens
    Jeg har en Zachry xp 1200 m nad c165bee forforsterker som drar cls 215 som bare det! Den gir masse bass og kan makse vegaene lett. Angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte zachryen, knall effektforsterker til en knall bra pris !
    hehe. maxe cls 215 med den har jeg en liten tvil på. Selv om elementene beveger seg mye så betyr det ikke at den drar dem bra.

Hadde du prøvd noe bedre så hadde du nokk aldri ville sett den Zachryen igjen.

Intermediate dc1515sandnes sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    hehe. maxe cls 215 med den har jeg en liten tvil på. Selv om elementene beveger seg mye så betyr det ikke at den drar dem bra.

Hadde du prøvd noe bedre så hadde du nokk aldri ville sett den Zachryen igjen.
    hehe, ond:twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den makser vegaene jo, har hørt vegaene med A2.6kw2 og zachryen drar dem minst like bra. Men det som har mye og si er forforsterkeren. Hadde en eldre forsterker som jeg brukte pre-outen på, da gikk fikk jeg ikke noe ekstreme mengder bass nei... Men med c165bee'n så spiller det bra

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •