Emotiva xpa-5 noen som har erfaring med denne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Emotiva xpa-5 noen som har erfaring med denne?

hei tenkte å bestille denne fra usa men litt usikker på om det er ett bra kjøp,skal drive xls-28-xls-6c-xls-6 viss jeg går for et 9.2 system men det vil tiden vise,trenger litt råd ang dette da jeg begynner på innkjøp av div hjemme kino produkter i januar.jeg skal bruke nad c275BEE til front å jeg tror jeg går for en RX-V3900 reciver.sub blir nok en svs men str på den er jeg ikke blitt ening med meg selv om enda,er ikke lett alt dette men som jeg har sakt før til andre her inne,det er dere som har greie på tingene å ikke de tullingene som står i enkelte buttikker,har lær mer her inne enn noen andre steder,hehe.men på forhånd takk å ett riktig godt nyttår til dere alle.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du benytter søkefunksjonen så finnes det Emotiva Pristråd og teknisk tråd , der XPA-5 blir mye omtalt.

Selv er jeg veldig fornøyd med XPA-5 , og den gir mye for pengene. Det er mange på forumet som har slått til på effekt forsterkerene til emotiva. De fleste veldig fornyød og konkluderer med at Emotiva gir mye for pengene , og er veldig lett og bli kvitt på bruktmarkede om det ikke faller i smak.

Active Henningep sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andytoy
    hei tenkte å bestille denne fra usa men litt usikker på om det er ett bra kjøp,skal drive xls-28-xls-6c-xls-6 viss jeg går for et 9.2 system men det vil tiden vise,trenger litt råd ang dette da jeg begynner på innkjøp av div hjemme kino produkter i januar.jeg skal bruke nad c275BEE til front å jeg tror jeg går for en RX-V3900 reciver.sub blir nok en svs men str på den er jeg ikke blitt ening med meg selv om enda,er ikke lett alt dette men som jeg har sakt før til andre her inne,det er dere som har greie på tingene å ikke de tullingene som står i enkelte buttikker,har lær mer her inne enn noen andre steder,hehe.men på forhånd takk å ett riktig godt nyttår til dere alle.
    Hei hei.
    Dette er en kjempe forsterker. Siden den er mye kraftigere enn c275 ville jeg heller brukt xpa 5 på front. Skal du uansett ha effekt ville jeg også gått for den nyere og billigere rxv2065. Se også emotiva tråden for mer info ang. xpa5.

Lykke til og godt nyttår til deg og.

Newcomer Sir.KnowsAlot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Løp å kjøp. Bedre til prisen finnes ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yuri555
    Om du benytter søkefunksjonen så finnes det Emotiva Pristråd og teknisk tråd , der XPA-5 blir mye omtalt.

Selv er jeg veldig fornøyd med XPA-5 , og den gir mye for pengene. Det er mange på forumet som har slått til på effekt forsterkerene til emotiva. De fleste veldig fornyød og konkluderer med at Emotiva gir mye for pengene , og er veldig lett og bli kvitt på bruktmarkede om det ikke faller i smak.
    takke så mye for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henningep
    Hei hei.
    Dette er en kjempe forsterker. Siden den er mye kraftigere enn c275 ville jeg heller brukt xpa 5 på front. Skal du uansett ha effekt ville jeg også gått for den nyere og billigere rxv2065. Se også emotiva tråden for mer info ang. xpa5.

Lykke til og godt nyttår til deg og.
    det som var planen min med fronten som jeg glemt var to stk nad som skal drive xls 215 men tror nok det blir en xpa-5 til resten med så raskt å positivt svar.

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    xpa 5 utsolgt til slutten av januar iflg emotiva

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kappel
    xpa 5 utsolgt til slutten av januar iflg emotiva
    ja jeg så det no for 5 min siden:evil:
    men da er det bare å vente,men takk for tipset.

Godt nyttår

Newcomer john_doe sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mottok min XPA-5 for 1 uke siden

Kan bare varmt anbefale XPA-5. En kamerat fikk XPA-2 i samme sending som han driver et par B&W med og han er veldig fornøyd... Vi bestilte 23 desember så vi var nok noen av de heldige....

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har både xpa-2 og xpa-5. Xpa-5 driver senter og de 4 bakkanalene og ga et skikkelig løft i lydbildet hos meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •