Denon avr2310 vs. H/K avr355

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon avr2310 vs. H/K avr355

Heisann.

Jeg vurderer å bytte ut den gamle H/K avr340'en min.
    Har vært litt rundt og tittet og har vel rundet det ned til enten Harman Kardon avr355 som jeg kan få til 6995,- med i-pod docking, eller en Denon avr2310 som jeg kan få til 6498,- uten docking. Har sett litt på tester og stort sett så har Denon'en kommet veldig godt ut av det, H/K'en har kommet stort sett greit ut av det den også, men ikke fullt så bra som Denon virker det som.

Har folket her noen synspunkter på hva som vil være det beste kjøpet ?
    Jeg har vært veldig fornøyd med avr340'en som jeg har og grunnen til byttet er vel hovedsaklig at jeg vil ha hdmi kontakter og HD-lyd.
    Det som jeg kanskje ikke har vært helt fornøyd med på den jeg har er lyden i det øvre registeret, det er litt tynn/svak diskant synes jeg. Noen som vet hvordan nyere H/K er på dette området i forhold til den gamle ?
    Kan ellers navne at høyttalerne er JBL e80 foran og e20 bak samt en Velodyne 10" aktiv sub. Den vil nok hovedsaklig bli brukt til film og ps3 spilling, men det hender at den blir brukt til musikk også. Da spenner det fra Klassisk til tung Rock. Kanskje mest rock

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hk avr355 koster 5090kr hos netonnet