Kjøp av Emotiva XPA-2:

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøp av Emotiva XPA-2:

Hei,hvis det er noen som skal bestille Emotiva i nærmeste framtid og kommer fra Mellom Rogaland og Vest Agder, så ville jeg hevet meg på,deler da frakt osv
    Si ifra om noen vil

Intermediate Mjusiker'n sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    671
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra innspill

Samme gjelder for Oslo. Jeg handler nok snart, må bare finne ut av den amerikanske mva først.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mjusiker'n
    Bra innspill

Samme gjelder for Oslo. Jeg handler nok snart, må bare finne ut av den amerikanske mva først.
    skal du bestille? Men blir kanskje et lite problem med XPA-2 om jeg skal bestille sammen med noen, den veier over posten sin vektgrense og blir vanskelig å sende den til meg:S

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mjusiker'n
    Bra innspill

mva i usa blir lagt til prisene (på nett eller ellers ) bare ved salg til enkelte stater i usa , og er aldri oppgitt i utgangspunktet, altså er 699 prisen du betaler for en xpa 2

xpa 2 og 5 er utsolgt til ca 24 des, og xpa 1 til slutten av januar forøvrig

Newcomer OddB sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har forstått det slik at det ikke er noe å spare på å kjøpe flere produkter samtidig, med mindre dere har sjekket dette i senere tid og funnet ut noe annet.

For min XPA-2 betalte jeg 699$ + 185$ i frakt, tilsammen 884$. Man betaler ikke mva til USA, men norsk mva, 25%, av hele summen (vare + frakt). Regning på mva kommer tilsendt i etterkant av leveringen.

Min XPA-2 kom med Posten (Nord-Gudbrandsdal). Jeg ble oppringt av postdama midt på dagen, hun hadde med seg noe fryktelig tungt som hun måtte ha hjelp til å få ut av bilen:-D Dermed fikk jeg den levert på døra8)

Uansett, lykke til

Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    671
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thomas900
    skal du bestille? Men blir kanskje et lite problem med XPA-2 om jeg skal bestille sammen med noen, den veier over posten sin vektgrense og blir vanskelig å sende den til meg:S
    Jeg tenkte mer på din "ide" om å sammle noen fra Oslo som har tenkt å handle, da kan vi gjøre det sammen her fra.

Jeg rett og slett stjal konseptet ditt og flyttet det til mine trakter

Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    671
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OddB
    Jeg har forstått det slik at det ikke er noe å spare på å kjøpe flere produkter samtidig, med mindre dere har sjekket dette i senere tid og funnet ut noe annet.

For min XPA-2 betalte jeg 699$ + 185$ i frakt, tilsammen 884$. Man betaler ikke mva til USA, men norsk mva, 25%, av hele summen (vare + frakt). Regning på mva kommer tilsendt i etterkant av leveringen.

Min XPA-2 kom med Posten (Nord-Gudbrandsdal). Jeg ble oppringt av postdama midt på dagen, hun hadde med seg noe fryktelig tungt som hun måtte ha hjelp til å få ut av bilen:-D Dermed fikk jeg den levert på døra8)

Uansett, lykke til
    Dette med usa-mva er interesant. Mener du at de prisene som er på hjemmesiden dems er uten VAT (mva) eller inkl.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    )
    What he said :-P

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring fra butikker i usa er at VAT ikke er inkludert, men legges på prisen når du kommer til kassen og skal betale.
    (VAT'n kan man forresten få tilbakebetalt på flyplassen før man reiser hjem, dersom du har kvittering)
    Så mest trolig er VAT ikke oppgitt på prisene på internett heller.
    Det er jeg rimelig sikker på!

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man sparer ikke noe på å handle sammen, da skal man handle over 10 forsterkere før man sparer noe. Men hvis ikke alle bor ca. i nærheten og kan hente så går vinninga opp i spinninga.

Det var i hvertfall resultatet sist det ble forsøkt på powerbuy fra Emotiva.

Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    671
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Man sparer ikke noe på å handle sammen, da skal man handle over 10 forsterkere før man sparer noe. Men hvis ikke alle bor ca. i nærheten og kan hente så går vinninga opp i spinninga.

Det var i hvertfall resultatet sist det ble forsøkt på powerbuy fra Emotiva.
    Mao. det belastes frakt på alle de komponentene jeg skal kjøpe, det er jo ikke kult. Tenker en prosessor og 5 eller 7 kanals og ev. en 2 kanals. da blir det i verste tilfelle ca. $600 i frakt. Surt

Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    671
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aknot
    What he said :-P
    Ikke sant Jeg vet at det ikke er mva på eksport, men var usikker på om Emotiva var unnerliggende ett norskt investeringsfond av grei størrelse, som kansje hade begynt med en fornorsking og inføring av regelen at alle priser til private skal inneholde mva.

Men det var det samme på guitarsenter, mva kommer i tilegg og beregnes utfra hvilken stat du bor i.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Uansett, lykke til
    Ja kanskje ikke det lønner seg å kjøpe sammen allikevel, har ikke sånn peiling på dette her:P
    Tror bare jeg bestiller den alene da:P men var det bra saker denne XPA-2?

Newcomer OddB sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig fornøyd med den jeg, selv om jeg hadde håpet og trodd det skulle bli litt mer dempet i toppen fra Daliene, i forhold til Rotelen jeg hadde.
    Eneste minuset med den er egentlig dybden. Den trenger 60 cm, og passer derfor ikke inn i vanlige tv-benker o.l. Men driver man med dette så bør man vel koste på seg et skikkelig møbel også 8)

Fikk USP-1 og ERC-1 i går, så nå er jeg klar for juleferie

God jul!:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig fornøyd med den jeg, selv om jeg hadde håpet og trodd det skulle bli litt mer dempet i toppen fra Daliene, i forhold til Rotelen jeg hadde.
    Eneste minuset med den er egentlig dybden. Den trenger 60 cm, og passer derfor ikke inn i vanlige tv-benker o.l. Men driver man med dette så bør man vel koste på seg et skikkelig møbel også 8)

Fikk USP-1 og ERC-1 i går, så nå er jeg klar for juleferie

God jul!:-D
    men det høres bra ut finner nok en plass til den til jeg får kjøpt meg et møbel:P hehe..

go jul til deg også

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •