V2065 eller V3900?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

V2065 eller V3900?

Hei, jeg er ganske så nystartet angående hjemmekino og har fra før av en ganske gammel Sony reciver 5x80w STR-DE497. Men tengte nå å slenge inn en del lapper på å få skikkelig kinolyd på gutterommet. SVS PB12-NSD blir også handlet inn. Neste på lista blir vel XTZ 99.36/25 5.0 surroundpakken. Har i bunn og grunn ikke behov for subben, hvorfor koster de det samme?

Men til tema. Etter litt lesing av tester så har jeg vel delvis bestemt meg for at det blir enten V2065 eller V3900 men så er jeg litt usikker om jeg faktisk har bruk for V3900 om den faktisk gir hørbar forskjell til mitt bruk? Hva er i hovedsak forskjellen på disse med tanke på kraft og fungsjon? Er lydkvaliteten så og si det samme?
    Pent med design og men det kan offres om jeg faktisk ikke har behov for V3900 Reciveren.

Har penger til begge to men er vel et spørsmål om jeg skal bruke noen tusenlapper ekstra på noe jeg kansje ikke merker noe spessielt til? Skal brukes til 80% film.

Newcomer HiFiHenrik sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    V2065 skal nok holde i massevis til de høytalerne du nevner? Jeg mener den oppgraderingen opp til v3900 ikke er verdt de ekstra kronene!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    anbefaler deg og kjøre på med 2065 og spare de pengene heler.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg skulle reklamere litt til deg , da jeg fant Yamaha RX-V3900 til en flott pris , (Komplett.no - Yamaha RX-V3900B receiver -Demo)

Denne er demo brukt da , men det skal ha vært en gjennomgang på den og den skal fungere 100% og samme garanti og angrett osv ingår som vanlig kjøp.

Koster omtrent akkurat det samme som en 2065

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •