Rørforsterkere vs. Rørforsterkere. - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 39 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 766
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    607
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield

Jeg skal gjerne formidle noe av min kunnskap om disse produktene, og forsøker etter beste evne å gjøre det i "Ayon-tråden". Jeg kjenner dem godt, men vil aldri i verden forsøke å påstå et de er best i verden eller at alt annet låter bajs... ;-)
    Flott om du gjør det. Har "pløyd" gjennom Ayon-tråden, men som de fleste andre "merketrådene" så blir det jo lett litt vel mye produkton..i:wink:
    ... og ikke fullt så mye "balansert" og nyansert formidling mot andre merker.
    Naturlig nok. Merketrådene er jo hovedsaklig for,av og med "menigheten".

Det øvrige jeg har vært igjennom av Ayon (Spirit og Triton) på nett (tester og omtaler) gir litt ulike karakteristikker:???:
    Spesielt en "test" (som jeg pokker ikke finner tilbake til (selv med den glimrende coverflow-søkefunksjonen på Safari - dagens Mac-reklame:wink: ) der det bl.a. ble uttalt at "testeren" syntes Spirit ble "for mørk" i klangen etter innbrenning - sett opp mot Triton (som i utgangspunktet var mørkere/roligere > grunnet effektforskjellen?).
    Dette har du garantert egenerfaring på.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes at de siste 2-3 siden burde vært slettet siden de ikke er representabel for en så fin tråd!
    Beklager det Erys... Ble litt revet med i diskusjonen. Når man oppfører seg nesten nedlatende når det gjelder hva andre har så begynner man nesten å lure på hva intensjonene til vedkommende er...

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av erys
    Det øvrige jeg har vært igjennom av Ayon (Spirit og Triton) på nett (tester og omtaler) gir litt ulike karakteristikker:???:
    Spesielt en "test" (som jeg pokker ikke finner tilbake til (selv med den glimrende coverflow-søkefunksjonen på Safari - dagens Mac-reklame:wink: ) der det bl.a. ble uttalt at "testeren" syntes Spirit ble "for mørk" i klangen etter innbrenning - sett opp mot Triton (som i utgangspunktet var mørkere/roligere > grunnet effektforskjellen?).
    Dette har du garantert egenerfaring på
    Dette har jeg skrevet noe om, i et innlegg på side 11 i min egen tråd:

http://avforum.no/forum/hvilket-utst...ml#post1337433

Håper noe av det som står der er nyttig.

Var det samme testeren som hadde skrevet begge omtalene?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    2,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Etter min mening er det mange produkter som låter alldeles glimrende, både rør og transistor, på det norske markedet. Og jeg har vært borti endel etterhvert. Jeg har mine favoritter, akkurat som andre har sine. Jeg har rør nå, men kunne like gjerne sittet med et meget godt transistorsett. Det er endel mer hazzle med rør, og ikke minst når en må begynne å bytte rør, stille bias, det at de ikke kan stå på hele døgnet, utseendet er enten + eller -, m.m.m. Alt passer ikke for alle. Heldigvis...

Ja der kom det !

Både transistorer og rør er bra.

Det sier en eier av Ayon-utstyr, og det er vel noe av det samme de som har MC-275 sier.

Det betyr at de overlegne lydegenskapene de beskriver for sitt utstyr like gjerne kunne vært oppnådd med transistor-utstyr. Og så slipper man alt dette sølet med vanskelige rør som kan være mikrofoniske, etc.

Det bekrefter mitt utsagn at mange moderne rørforsterkere spiller som en transistor amp (og kanskje t.o.m. en dårlig sådan). De som liker visse moderne rørforsterkere liker dem fordi de spiller med transistor-egenskaper.

Dette er viktig når man skal vurdere forskjellige utsagn og "tester".

Dessuten: En rør-forsterker som spiller med klassisk sound spiller ikke lyst eller mørkt. Disse enkle beskrivelsene passer ikke. Det det er tale om er artikulering, at instrumenter og stemmer fremtrer tydelig og klart i mellomtonen, og så en jevn overgang til diskanten.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    607
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har jeg skrevet noe om, i et innlegg på side 11 i min egen tråd:

http://avforum.no/forum/hvilket-utst...ml#post1337433

Håper noe av det som står der er nyttig.

Var det samme testeren som hadde skrevet begge omtalene?
    Se der! Der var noe av det jeg ikke klarte å finne tilbake til
    Pokker til tråd (mac-infisering) å skrive slike innlegg i da gitt:wink:
    Var "tilfeldig" innom den tråden i helga, men det var ikke i tanken å begynne å lete tilbake etter Ayon-info der. Må lese den omigjen skjønner jeg.
    Men - den andre var engelskspråklig - og ikke umulig at det var i en forumtråd. Har vært innom så mange steder, at det er "umulig" å finne tilbake.

Men - på den annen side - stemmer "påstanden?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men - på den annen side - stemmer "påstanden?
    Ikke etter min mening. Nå kan det være at den opprinnelige testen omhandlet Spirit I. Jeg føler at den nye Spirit II og Triton ligger mye nærmere hverandre enn I'eren gjorde. Mye av dette kan ha sammenheng med at forsterkerne nå kommer med de samme rørene. Den største forskjellen er etter min mening at Triton har mye mer krefter, og følgelig kan tekkes endel flere høyttalere. Men kort sagt; Spirit II byr på en god del av Tritons egenskaper og har en rimelig lik lydsignatur.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjell B.
    Ja der kom det !

Både transistorer og rør er bra.

Det sier en eier av Ayon-utstyr, og det er vel noe av det samme de som har MC-275 sier.

Det betyr at de overlegne lydegenskapene de beskriver for sitt utstyr like gjerne kunne vært oppnådd med transistor-utstyr. Og så slipper man alt dette sølet med vanskelige rør som kan være mikrofoniske, etc.

Det bekrefter mitt utsagn at mange moderne rørforsterkere spiller som en transistor amp (og kanskje t.o.m. en dårlig sådan). De som liker visse moderne rørforsterkere liker dem fordi de spiller med transistor-egenskaper.

Dette er viktig når man skal vurdere forskjellige utsagn og "tester".

Dessuten: En rør-forsterker som spiller med klassisk sound spiller ikke lyst eller mørkt. Disse enkle beskrivelsene passer ikke. Det det er tale om er artikulering, at instrumenter og stemmer fremtrer tydelig og klart i mellomtonen, og så en jevn overgang til diskanten.

Men kjære Kjell.

Jeg skjønner at du er ute etter en krangel, og vil etter beste evne gjøre alt for å vri alle argumenter dit du vil. Jeg vil ikke følge etter deg på dette, men ser meg nødt til å svare på et par av dine håpløse slutninger:

Jeg sier jo ikke at rør og transistor låter likt, gjør jeg det? Jeg sier at det finnes mange bra produkter i begge leire, noe du tydeligvis ikke gjør. For deg er det kun en forsterker som låter bra. Fint for deg at du har funnet ditt nirvana. Det som er flott for oss andre er at vi kan ha de mange andre produktene som finnes der og som er bra får vi ha for oss selv.

Alle de argumenter du nevner og som "kvalifiserer" til betegnelsen god lyd, finner du i mange produkter, både nye og gamle, rørbaserte og transistorbaserte. Du har selv, i andre tråder, omtalt vintage-transistorutstyr som nirvana mot dagens teknologi. Er dette også bare tull nå? Å forsøke å trekke slutningen om at det kun er MA som innehar disse egenskapene er blank løgn, villedende argumentasjon og en absurd forenkling av virkeligheten.

Har du ikke noe bedre å komme med i denne tråden, så får du holde deg til MA-trådene. Synes ikke det er rart at trådstarter ikke får synspunkter og argumentasjon for diverse rørprodukter når de blir møtt med slike argumenter.

La denne tråden være i fred for MA-propaganda og la den inneholde erfaringer og argumenter om andre produkter. Jeg gidder i hvertfall ikke holde på med dine barnslige ordleker, og er ferdig i denne tråden om den skal bli nok en MA-tråd.

Edit: Glemte din misplasserte

Intermediate Lovemusikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Knarvik rett nordom Bergen
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det med andre "kina" forsterkere?

Er det noen som har erfaring..? Er jo mange i MA sin prisklasse..og litt over.

Las denne testen nettopp:

http://www.webedit.no/webedit_files/...no%2004-09.pdf

Og eg prøvde og musikken som er benyttet der via (spotify) og testet på min MA.
    Første sangen der nevnes det stram bass, eg følte MA sviktet litt der, syns det var litt for lite stramt (uten at eg har hørt plata før).
    Ellers på plata hennes, så er det ganske flott å høre på, med stort lydbilde med enormt "rom" eller skal vi sei en enorm hall, eller inni en dal (vet ikke hvor den er innspilt). Det var og "krispi" på gitaren og litt mektig. Alt i alt var det flott - bassen på første låten som eg syns var litt for lite stramt.

På Mark Knopfler låter det stort, som du er med i konserthallen, Kraftig og mektig stemme, trommene sitter greit i bassområdet og med greit trøkk.
    Sologitaren er bra.

På Harry Belafonte er lydbildet stort, høyt og bredt. Og lydbildet var godt utenfor høyttalerne så bredden var stor. Blåseinstrumenta satt som et skudd.

På Karunesh så fant eg ikke plata men testet sangen Hidden Places.
    Bredde og høyde skriver eg no. Stort rom i lydbildet og, føler eg har høyttalere på skrått litt bakenfor meg. Bredden er veldig vid. Bassen er stram og fin, og ingen diskant i denne sangen som stikker seg frem.

Så utenom testen linken er til, tester eg Carlie Haden og Josh Haden med sangen Spiritual.
    Det er vanskelig å finne noe her å sette fingeren på. Vart til at eg satt å hørte sangen og glemte å "høre" etter og det er vel et godt tegn?
    Gitaren litt uti under soloen var Knall tøff! Det hørtes meget bra ut.

Så blir det Draumir med sangen The Island, og eg sku no skrive noe med begynnelsen, men fiolinen tok all min opmerksomhet da den spilte så ekte at en sku tru en spilte i stua her. Etter å ha hørt begynnelsen eg gang til så var det slagverket eg sku si noe om, det høres nemlig veldig ekte ut det også. Kan denne sangen vere bedre lydkvalitiet enn dei andre? Ivertfall var dette litt tøft.

Alt vart spilt gjennom nettet på Spotify og eg veit eg burde hatt cdèr da det låter mye bedre her hos meg ivertfall vis eg kan slenge ei plate nedi der.

Min første test dette, men har nok mye igjen å lære for er ikke flink å sette ord på det eg hører.
    :grin:

Glemte å legge til, at nå gleder eg meg til å få høre McIntosh,Ayon med mer. Så etter hvert til byn (Bergen) å få sjekket ut dei. :-)

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Har vel ikke så mye med det å gjøre men hver bidige gang jeg skriver noe om MA og MC så må han Kjell B komme å fortelle om det j...lige historien om hvor fæl den lytteseansen han hadde en eller annen gang på noe JBL greier som han ikke en gang husker hva var 800 eller 1400 eller noe sånt.

Han kan ikke har hørt den samme forsterkeren jeg har i hvetfall. Han ber om tester. Jeg har hørt to rørforsterkere i hele mitt liv. Ma som jeg hver gang sier er helt ok og MC som jeg mener er 10 ganger bedre så hvorfor er ikke det et bidrag i rørforsterkerdebatten. Jeg håper så klart og høre mer rørutstyr men føler meg rimelig ferdig med MA.

At det er solgt kanskje 10 eller 50 forsterkere gjør vel kanskje heller ikke MA til Norges mest solgte. Tviler også på at det finnes statistikk på slikt.

Nå har han også klart å vri dette til at MC bare passer til Klipsch osv. Bare fordi jeg skriver noe positivt om en annen forsterker en det han har. Hvem er barnslige. Jeg er i hvertfall voksen nokk til å si at jeg ikke har hørt hverken mc eller ma på noe annet en mine Klipsch RF 52, 62 og 82. Så kan godt være MA er en superforsterker på alle andre høytalere men har mine tvil.
    som jeg tidligere skrev så var det flere besøkende her oss meg da vi testet 2 stk trimma ma mot mine rørforsterkere på 3 par høytalere og det var ikke i tvil om at ma ga dårligere lyd enn de to andre forsterkerne.husker ikke hva som var gjort med disse to ma men de var trimmet med nos rør osv av en som har "peil" på rør og vi var faktisk 4 personer som syntes ma var ok til prisen men i følge kjell så tar vi da alle feil for ma er overlegent alt opp til 50000.-pluss og det er fasit!!!

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lovemusikk

Las denne testen nettopp:

http://www.webedit.no/webedit_files/...no%2004-09.pdf

Og eg prøvde og musikken som er benyttet der via (spotify) og testet på min MA.
    Første sangen der nevnes det stram bass, eg følte MA sviktet litt der, syns det var litt for lite stramt (uten at eg har hørt plata før).
    Ellers på plata hennes, så er det ganske flott å høre på, med stort lydbilde med enormt "rom" eller skal vi sei en enorm hall, eller inni en dal (vet ikke hvor den er innspilt). Det var og "krispi" på gitaren og litt mektig. Alt i alt var det flott - bassen på første låten som eg syns var litt for lite stramt.

På Mark Knopfler låter det stort, som du er med i konserthallen, Kraftig og mektig stemme, trommene sitter greit i bassområdet og med greit trøkk.
    Sologitaren er bra.

På Harry Belafonte er lydbildet stort, høyt og bredt. Og lydbildet var godt utenfor høyttalerne så bredden var stor. Blåseinstrumenta satt som et skudd.

På Karunesh så fant eg ikke plata men testet sangen Hidden Places.
    Bredde og høyde skriver eg no. Stort rom i lydbildet og, føler eg har høyttalere på skrått litt bakenfor meg. Bredden er veldig vid. Bassen er stram og fin, og ingen diskant i denne sangen som stikker seg frem.

Så utenom testen linken er til, tester eg Carlie Haden og Josh Haden med sangen Spiritual.
    Det er vanskelig å finne noe her å sette fingeren på. Vart til at eg satt å hørte sangen og glemte å "høre" etter og det er vel et godt tegn?
    Gitaren litt uti under soloen var Knall tøff! Det hørtes meget bra ut.

Så blir det Draumir med sangen The Island, og eg sku no skrive noe med begynnelsen, men fiolinen tok all min opmerksomhet da den spilte så ekte at en sku tru en spilte i stua her. Etter å ha hørt begynnelsen eg gang til så var det slagverket eg sku si noe om, det høres nemlig veldig ekte ut det også. Kan denne sangen vere bedre lydkvalitiet enn dei andre? Ivertfall var dette litt tøft.

Alt vart spilt gjennom nettet på Spotify og eg veit eg burde hatt cdèr da det låter mye bedre her hos meg ivertfall vis eg kan slenge ei plate nedi der.

Min første test dette, men har nok mye igjen å lære for er ikke flink å sette ord på det eg hører.
    :grin:

Glemte å legge til, at nå gleder eg meg til å få høre McIntosh,Ayon med mer. Så etter hvert til byn (Bergen) å få sjekket ut dei. :-)
    prøv om du kan få hørt en mcintosh,ayon,cayin,copland eller lign så vil du nok få deg en positiv overraskelse eller en av de eldre merkene selvsagt

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    607
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Min erfaring (korte betraktinger/hovedkarakteristikker - for det er litt tid tilbake på enkelte, og husker ikke alt), med følgende:

Spark 765, tror jeg den het (er en stund siden). I hvertfall med 6550 rør.
    Syntes den hadde veldig lite "kropp", tenderte til skarp og slank.

Cayin A88T.
    Forsåvidt en varm karakter, men syntes denne manglet litt av midbassen, med "påfølgende" overfokus i øvre mellomtone og oppover i diskantområdet. Ikke så værst "rom".

Prima Luna.
    Tja. Gjorde vel egentlig ikke noe "feil", men syntes den var litt "tam" og flat i lydbildet.

Nordic Ming (Ming Da).
    Omtrent som Prima Luna, men "slankere". Ser de går billig på bruktmarkedet - og det er kanskje en grunn til det.

Har hele tiden brukt min AudioSpace som "referanse".
    Denne har noe av den samme grunnkarakteristikken, men har noe mer trøkk, og noe "varmere" karakter enn disse øvrige.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    607
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    som jeg tidligere skrev så var det flere besøkende her oss meg da vi testet 2 stk trimma ma mot mine rørforsterkere på 3 par høytalere og det var ikke i tvil om at ma ga dårligere lyd enn de to andre forsterkerne.husker ikke hva som var gjort med disse to ma men de var trimmet med nos rør osv av en som har "peil" på rør og vi var faktisk 4 personer som syntes ma var ok til prisen men i følge kjell så tar vi da alle feil for ma er overlegent alt opp til 50000.-pluss og det er fasit!!!
    Men.... hva legger du/dere i dårligere lyd? Hva er den dårligere på?

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    prøv om du kan få hørt en mcintosh,ayon,cayin,copland eller lign så vil du nok få deg en positiv overraskelse eller en av de eldre merkene selvsagt
    Ja, nettopp det er det eg har lyst til :grin:
    Eg velger nemlig å stole på dere også at prisen sier litt om kvaliteten.
    Vis dei spiller bedre (noe eg trur) en den MAèn så blir dette utrulig bra.
    For no av og til, ikke hele tiden, men av og til så er ikke bassen fast nok, kanskje noen kaller den litt ullen eller svampaktig, men det er heller skjelden at det plager meg. Kanskje skyldes det gode høyttalere og?
    Men dei andre er strammere bass når det skal vere det sant???
    Men eg får klare meg en stund ennå til evnt kjøp, men å sjekke ut koster jo intet. :grin:

Dette med fin lyd er som med Flue-fiske.. du blir hektet til dei grader hehe.. :grin:

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring (korte betraktinger/hovedkarakteristikker - for det er litt tid tilbake på enkelte, og husker ikke alt), med følgende:

Spark 765, tror jeg den het (er en stund siden). I hvertfall med 6550 rør.
    Syntes den hadde veldig lite "kropp", tenderte til skarp og slank.

Cayin A88T.
    Forsåvidt en varm karakter, men syntes denne manglet litt av midbassen, med "påfølgende" overfokus i øvre mellomtone og oppover i diskantområdet. Ikke så værst "rom".

Prima Luna.
    Tja. Gjorde vel egentlig ikke noe "feil", men syntes den var litt "tam" og flat i lydbildet.

Nordic Ming (Ming Da).
    Omtrent som Prima Luna, men "slankere". Ser de går billig på bruktmarkedet - og det er kanskje en grunn til det.

Har hele tiden brukt min AudioSpace som "referanse".
    Denne har noe av den samme grunnkarakteristikken, men har noe mer trøkk, og noe "varmere" karakter enn disse øvrige.
    Ja, oki så da er det berre å holde seg unna og heller spare pengene til noe bra?
    Takk for svar.

Mvh

Frank

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    2,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men kjære Kjell.

Jeg skjønner at du er ute etter en krangel, og vil etter beste evne gjøre alt for å vri alle argumenter dit du vil. Jeg vil ikke følge etter deg på dette, men ser meg nødt til å svare på et par av dine håpløse slutninger ...

Har du ikke noe bedre å komme med i denne tråden, så får du holde deg til MA-trådene. Synes ikke det er rart at trådstarter ikke får synspunkter og argumentasjon for diverse rørprodukter når de blir møtt med slike argumenter.

La denne tråden være i fred for MA-propaganda og la den inneholde erfaringer og argumenter om andre produkter. Jeg gidder i hvertfall ikke holde på med dine barnslige ordleker, og er ferdig i denne tråden om den skal bli nok en MA-tråd.

Edit: Glemte din misplasserte

Ja denne typen person-angrep, flåsete bemerkninger og mangel på seriøsitet når de tunge argumentene kommer er typisk for de som er vant til å punge ut med 50.000 kr. hver gang man handler. Og gjerne skifter utstyr hvert år.

Jeg har satt fingeren på en vesentlig egenskap hos de som er så begeistret for moderne high-end - de sier at rør og transistorer kan være det samme. Da har man etter min mening ennå ikke hørt virkelig "organisk" rørlyd.

Og denne 50.000 kr-klubben er også vant til å motta en voldsom respekt fra menigheten rundt dem. Så blir det slike reaksjoner når alternative ideer bringes inn.

Det får så være - jeg har fått en slags konklusjon frem i lyset her - det var meningen.

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trur eg er litt enig med begge sider her, men det er uten å ha hørt dei dyrare rør merka.
    Vis eg skal kjøpe en ny rør forsterker til 20.000+ må det vere stor nok forskjell til MA for å forsvare prisen.
    Men eg gleder meg til å sjekke ut dei merka som ligger i "øvre" prisklasse, det gjer eg virkelig

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjell B.
    Ja denne typen person-angrep, flåsete bemerkninger og mangel på seriøsitet når de tunge argumentene kommer er typisk for de som er vant til å punge ut med 50.000 kr. hver gang man handler. Og gjerne skifter utstyr hvert år.

Jeg har satt fingeren på en vesentlig egenskap hos de som er så begeistret for moderne high-end - de sier at rør og transistorer kan være det samme. Da har man etter min mening ennå ikke hørt virkelig "organisk" rørlyd.

Og denne 50.000 kr-klubben er også vant til å motta en voldsom respekt fra menigheten rundt dem. Så blir det slike reaksjoner når alternative ideer bringes inn.

Det får så være - jeg har fått en slags konklusjon frem i lyset her - det var meningen.

Blir du ikke litt uvell når du tar ordene "person-angrep, flåsete bemerkninger og mangel på seriøsitet" i din munn Kjell B.? Beklager å si det til deg, men er det noen som beytter seg av "person-angrep, flåsete bemerkninger og mangel på seriøsitet" - ja, så er det faktisk deg Kjell B. Ikke ødelegg enda en tråd med dine sure oppstøt og misjonering av MA. Tråden var faktisk lærerik.

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Blir du ikke litt uvell når du tar ordene "person-angrep, flåsete bemerkninger og mangel på seriøsitet" i din munn Kjell B.? Beklager å si det til deg, men er det noen som beytter seg av "person-angrep, flåsete bemerkninger og mangel på seriøsitet" - ja, så er det faktisk deg Kjell B. Ikke ødelegg enda en tråd med dine sure oppstøt og misjonering av MA. Tråden var faktisk lærerik.

Eg og syns den var veldig lærerik og det setter eg voldsom pris på som ny i dette gamet..
    Håper det forsetter og at ingen krangler om ka er best for det blir så uintresant. Beste er når vi alle kan vere mest mulig nøytrale og komme med erfaringer om diverse rør-forsterkere.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg og syns den var veldig lærerik og det setter eg voldsom pris på som ny i dette gamet..
    Håper det forsetter og at ingen krangler om ka er best for det blir så uintresant. Beste er når vi alle kan vere mest mulig nøytrale og komme med erfaringer om diverse rør-forsterkere.
    +1. 100 % enig.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting er viktigere enn det! Og jeg må si meg enig med Anfield.
    Jeg kunne levd godt med transistor etter å ha hørt noen riktig gode (Talk, Mcintosh, DP, Doxa, EC+++)... Men det koster en pris. Mitt mål er å få mest mulig lyd for minst mulig "kroner", og mener nå på lang vei har lykkes med det ...dessuten så synes jeg det er så mye mere eieglede i en (gammel) rørforsterker "Det er lysene, mann.. lysene"

Side 7 av 39 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •