Pioneer VSX-817

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer VSX-817

Hei noen som har erfaring med denne reciveren???Er den bra?dårlig?utdatert eller holder den dagens mål?

Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei
    det kommer jo litt ann på. Type høytalere og hva du skal bruke den til.. den har jo ikke noe hd-lydformat, det er jo ett minus. Meeeen, jeg hadde nå 817 fram til sist uke før jeg gikk opp til vsx lx 52. Helt ærlig så hører jeg ikke stor forskjell i musikken, men ikke har jeg tungdrevne høytalere heller (ns555)

men i forhold til blu-ray så kan høre en liten forskjell ja. Men skal jo sies at jeg har i tankene om å oppgradere høytalerne på ett senere tidspunkt.
    Så skal du se dvd og ikke har noe planer om å oppgradere med det første, så tror jeg denne skal fungere fint..? Første gangs kjøper kanskje?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stone cold
    hei
    det kommer jo litt ann på. Type høytalere og hva du skal bruke den til.. den har jo ikke noe hd-lydformat, det er jo ett minus. Meeeen, jeg hadde nå 817 fram til sist uke før jeg gikk opp til vsx lx 52. Helt ærlig så hører jeg ikke stor forskjell i musikken, men ikke har jeg tungdrevne høytalere heller (ns555)

men i forhold til blu-ray så kan høre en liten forskjell ja. Men skal jo sies at jeg har i tankene om å oppgradere høytalerne på ett senere tidspunkt.
    Så skal du se dvd og ikke har noe planer om å oppgradere med det første, så tror jeg denne skal fungere fint..? Første gangs kjøper kanskje?

Hei hei takk for masse god info,ja den ble kjøpt for et års tid siden da jeg fikk den helt ny i esken for 795; så var litt sånn på sparken,akuratt no har jeg en dantaks serie i høytalere men driver å sparer penger til den nye Cerwin vega serien som kom no å da blir det Xls215 fremme,Xls28 bak,Xls 6c senter å så lurer jeg på om jeg skal ha to stk Xls 6 på sidene viss jeg skal ha ett 7.1 oppsett å da lurer jeg samtidig på å kjøpe testvinneren til nad som heter 747,så viss du har noe tips på noe som er lurt å få med seg i denne drømmen så må du bare komme med det takker for all hjelp jeg kan få.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •